Vickyticky Skrevet 9. juni 2016 #1 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg har brukt en del tid på å få håret hele veien fra gyllenbrunt til blond... stakkars hår. Men jeg har endelig nådd resultatet. Dog, jeg har ikke lyst til å bleke håret igjen mer nå, det er porøst nok som det er. Jeg har naturlig mellomblondt hår, og etter at jeg bleket håret har jeg holdt etterveksten i sjakk med hårfarger som gjerne lysner et par nyanser. Poenget er; jeg har kald blondfarge, liker virkelig ikke kalle det platinum *grøss, me no bimbo* men det er sølv/pearl/crystal, kall det hva du vil. Greia er at det er ingen hårfarge som klarer å lysne det nok, (pluss at det sliter på håret...) og det blir også veldig stor forskjell, siden jeg nok har litt røde pigmenter, så den "nyfargede" etterveksten blir litt gul. Det synes jo veldig godt da jeg har så kald nyanse fra før. Skal nevne med en gang at jeg er aktiv bruker av lilla shampoo som fungerer ypperlig, og holder håret akkurat som jeg vil. Men - For å slippe å farge det hele tiden for å få bukt på etterveksten kjøpte jeg meg en blond-spray. Det finnes jo nesten ikke å få tak i i butikkene, den eneste jeg fant var denne her: Ingen fare, bare et bilde Den funka som bare det, det skal sies, bleket veldig bra! Brukte den bare i etterveksten, selvsagt. Men... Gult, ja.... Mitt spørsmål er da; vet dere om noen blondspray som faktisk gir KALDE toner? Som kjemper vilt og hemningsløst mot gult? Fargen må være permanent, jeg har kommet over noen mousse-greier, men det blir vasket ut igjen. Det er ikke det jeg leter etter. på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Del Skrevet 10. juni 2016 Jeg har ingen anbefalinger om andre farger, men jeg må bare fortelle noe. Jeg brukte den sprayen for noen år siden, og skulle til frisøren noen mnd etterpå. Jeg sa ingetning om at jeg hadde bruk den, men jeg rakk så vidt å sette meg ned i stolen, før hun spurte "har du brukt blonde-sprayen du da?". Håret mitt ble skikkelig ødelagt av den sprayen. Så min eneste anbefaling her er; ikke bruk den! Anonymkode: c0f22...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå