Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har brukt  Kerastase Nutritive Bain Oleo-Curl Curl Definition Shampoo i flere år, men etter å ha lett endel nettet, så  ser  har nesten alle norske og utenlandske nettbutikker til å ha tatt den ut av sortimentet, så er ganske fortvilet??

Noen som vet om den har gatt ut helt fra markedet?
Fikk karra meg til 2 flasker på Coverbrands, men veldig kjedelig om den går ut når jeg har funnet en shampo som fungerer på håret mitt!

Serien har flere som kan ligne på den jeg leter etter, så se nøye på navn og flaske
Slik ser den ut;

Endret av Miranda16
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har krøller selv, så jeg skjønner fortvilelsen. :ler: 

Det ser ut som om denne sjampoen (eller 'rensende balsam' som de kaller den) har erstattet den du brukte før.

Her var den på en norsk nettside også. :) 

Endret av Cathrine88
Skrevet
18 timer siden, Cathrine88 skrev:

Jeg har krøller selv, så jeg skjønner fortvilelsen. :ler: 

Det ser ut som om denne sjampoen (eller 'rensende balsam' som de kaller den) har erstattet den du brukte før.

Her var den på en norsk nettside også. :) 

Litt usikker på den. Kjøpte Devacurl no poo med balsam som også er såpefri, men hittil synes jeg at den nesten ikke gir fuktighet og jeg har ikke spesielt tørt hår. Sverger til produkter fra Kerastase, shampo, balsam og kur. Uansett kapret til 2 flasker av den som har gått ut, så nå har jeg i 1000 år  fremover vasker håret fra 1-2 ganger i uka.

Hva bruker du??

Skrevet
6 timer siden, Miranda16 skrev:

Litt usikker på den. Kjøpte Devacurl no poo med balsam som også er såpefri, men hittil synes jeg at den nesten ikke gir fuktighet og jeg har ikke spesielt tørt hår. Sverger til produkter fra Kerastase, shampo, balsam og kur. Uansett kapret til 2 flasker av den som har gått ut, så nå har jeg i 1000 år  fremover vasker håret fra 1-2 ganger i uka.

Hva bruker du??

Nå bruker jeg Devacurl no poo decadence. Er det den du har? Jeg hadde samme erfaring som deg med den vanlige Devacurl no poo og måtte bruke en leave-in balsam i tillegg for å slippe tørt og brusete hår.

AnonymBruker
Skrevet

Håper det da disse blir testet på dyr...

Anonymkode: 8467f...07c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...