Gå til innhold

Oppfordring!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen innlegg (særlig på samliv) er så lange og uten ett eneste avsnitt. De orker jeg rett og slett ikke lese. Hvis flere mener det samme som meg er det mange innlegg som ikke blir lest pga dette. Vær så snill og lag avsnitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg i at lange tekster uten avsnitt er tunge å lese og ofte gjøre at jeg klikker meg tilbake uten å ha lest teksten.

Skrevet

Enig! Jeg orker ikke lese lange avhandlinger uten et eneste avsnitt.

Har ikke folk lært dette?

Er man så ivrig at man glemmer det?

Virker avsnitt uviktig på noen måte?

Skrevet

Dette har jeg også tenkt på! Enig med dere, ja til flere avsnitt! :)

Skrevet

Det er ikke alle som får 4,5 eller 6 i norsk.

Skrevet
Det er ikke alle som får 4' date='5 eller 6 i norsk.[/quote']

Nei, men alle som skriver på et tastatur kjenner til enter-tasten og kan trykke på den innimellom... det er det det snakkes om her.

Å ikke skrive hele innlegget i ett med komma og punktum imellom, men også trykke på enter også nå og da...

Skrevet

Avsnitt lærer man om i 3.- 4.klasse på skolen!!

Skrevet

avsnitt er vel noe man kan klare å lage selv om man på absolutt alle andre måter er nesten ute av stand til å forfatte en sammenhengende tekst.

trenger vel ikke gode norskkarakterer for å være litt liberal med enter-tasten vel.

Skrevet
Avsnitt lærer man om i 3.- 4.klasse på skolen!!

Og likevel må læreren repetere hva avsnitt er på videregående skole.

Skrevet

he he. og jeg går altså på universitetet og sannelig, i dag fikk vi tilbake en oppgave og tror du ikke den stakkars seminarlederen som hadde retta et par hundre oppgaver måtte ta en liten runde om avsnittets beskaffenhet og fordeler her også... uff. det skulle jo virkelig ikke være nødvendig.

Skrevet

Må h*n?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel ingen krav om at avsnittene må være riktig plassert? Da burde de fleste klare det?

Helt enig: Ja til flere avsnitt og mer tegnsetting!!

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg hvordan man lager avsnitt (er det virkelig mulig å gjøre det feil) bare det blir mer luft i teksten slik at den blir lettere å lese.

Gjest Anonymous
Skrevet
Spiller ingen rolle for meg hvordan man lager avsnitt (er det virkelig mulig å gjøre det feil) bare det blir mer luft i teksten slik at den blir lettere å lese.

Synes det er flott at du leser alle innleggene her inne!

Selv vil jeg gjerne oppfordre folk om å bruke riktig smil.

Skrevet

Jeg hopper også over innlegg med for lite avsnitt. så; ja til avsnitt.

Skrevet

Stor bokstav og avsnitt er ingen uting nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...