AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Er det vanskelig for dere kvinner å finne gode menn å date? I så fall hvorfor? Anonymkode: f1312...809
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Jeg syntes det som er vanskeligst er at mange kun vil ha et uforpliktende "forhold", hvor man gjør kjæresteting og har sex, men å gå inn i et offisielt forhold er liksom ikke aktuelt. Gjerne er det de som har dette opplegget gående med flere samtidig. Føler mange har blitt litt følelsesmessig avstumpet etter at Tinder kom for noen år siden. Føler også at mange menn (og sikkert damer) har fått skyhøye krav til en partner. Det virker for meg som at de forventer at man skal være 100% feilfri ellers er man ikke kjærestemateriale. Dermed går de rundt og er single i årevis.. Har også en kompis på 39 år som fortsatt møter damer i fleng fra Tinder, har masse sex, men "har ikke funnet den rette" og sier at han "ikke stresser med det". Han vil ha barn "en dag". Mhm. Noenganger tenker jeg at monogame forpliktende forhold kanskje begynner å bli noe som hørte gamle dager til mulig jeg er litt pessisimistisk nå, beklager det, dårlig dag! Anonymkode: 1a620...cbe 8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Du er vel mer realist enn pessimist. Dessverre. Ting har endret seg og flere og flere går for uforpliktende "forhold". Tror ikke dette vil snu tilbake. Tvert i mot blir det nok mer vanlig med seriemonogami med korte og hektiske forhold kontra de langvarige og seige. Menn i 20-årene vil ligge rundt, menn i 30-årene kan godt gifte seg og få barn mens menn i 40-åra gjerne er skilt og er tilbake i tralten hvor de helst bare vil ligge rundt igjen. Du skal rett og slett ha en stor dose flaks for å møte en du matcher så bra med at han vil forplikte seg. Men jeg tror ikke menn er alene om dette. Mange damer kjører samme greia. Anonymkode: feeb7...1f1 1
Mallis Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Det som er problemet, er at mannfolka jeg har holdt på med, har vist seg at dem ikke liker barn. Jeg har 2 barn, og da funker det dårlig! Så jeg har nærmest gitt opp, og funnet meg godt til rette med singel tilværelsen Regner med mannen dukker opp etter hvert, men akkurat nå har jeg ikke tenkt til og legge noe i noe som helst som gjelder mannfolk 😂
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 11 minutter siden, Mallis skrev: Det som er problemet, er at mannfolka jeg har holdt på med, har vist seg at dem ikke liker barn. Jeg har 2 barn, og da funker det dårlig! Så jeg har nærmest gitt opp, og funnet meg godt til rette med singel tilværelsen Regner med mannen dukker opp etter hvert, men akkurat nå har jeg ikke tenkt til og legge noe i noe som helst som gjelder mannfolk 😂 Prøvd noen som har barn fra før? Ganske mange som ønsker seg sine egne barn. Anonymkode: f41df...af3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 50 minutter siden, Mallis skrev: Det som er problemet, er at mannfolka jeg har holdt på med, har vist seg at dem ikke liker barn. Jeg har 2 barn, og da funker det dårlig! Så jeg har nærmest gitt opp, og funnet meg godt til rette med singel tilværelsen Regner med mannen dukker opp etter hvert, men akkurat nå har jeg ikke tenkt til og legge noe i noe som helst som gjelder mannfolk 😂 og jeg har blitt ditcha av flere menn fordi jeg ikke vil ha barn. Ble ditcha av en fyr som ikke ville ha barn også, men han trodde ikke på meg siden "alle damer" har lyst på kidds. Jada. Er nok mange menn som er redde der ute også, etter å ha møtt litt koko damer. Anonymkode: feeb7...1f1
momo Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Jeg synes det er vanskelig. Er i slutten av 30 årene, og har barn. Og synes de fleste menn, på minn alder bare er ute etter sex. Ellers så er de ødelagt av tidligere forhold.
kvinneguide Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanskelig for dere kvinner å finne gode menn å date? I så fall hvorfor? Anonymkode: f1312...809 Nei det synes jeg ikke er vanskelig. Men jeg har heller ikke gått inn for å date, vært heldig og møtt en en kjekk mann som ønsker det samme som meg. 1
Teethgrinding Skrevet 10. juni 2016 #9 Skrevet 10. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes det som er vanskeligst er at mange kun vil ha et uforpliktende "forhold", hvor man gjør kjæresteting og har sex, men å gå inn i et offisielt forhold er liksom ikke aktuelt. Gjerne er det de som har dette opplegget gående med flere samtidig. Føler mange har blitt litt følelsesmessig avstumpet etter at Tinder kom for noen år siden. Føler også at mange menn (og sikkert damer) har fått skyhøye krav til en partner. Det virker for meg som at de forventer at man skal være 100% feilfri ellers er man ikke kjærestemateriale. Dermed går de rundt og er single i årevis.. Har også en kompis på 39 år som fortsatt møter damer i fleng fra Tinder, har masse sex, men "har ikke funnet den rette" og sier at han "ikke stresser med det". Han vil ha barn "en dag". Mhm. Noenganger tenker jeg at monogame forpliktende forhold kanskje begynner å bli noe som hørte gamle dager til mulig jeg er litt pessisimistisk nå, beklager det, dårlig dag! Anonymkode: 1a620...cbe Dette. Forhold og sex har blitt så himla "offentlig". Som om man skal følge alle mulige nye superliberale regler som sier at dersom du ikke nyter sex tilfeldig og følelsesløst er du født i 1950. Det er liksom ingen rom for de som bare vil treffe én person, og som har et enormt personlig forhold til forelskelser, sex og samliv. For unge voksne virker det som om det har blitt helt legitimt å mele sin egen kake. Hva skjedde med å gi og ta? 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #10 Skrevet 10. juni 2016 26 minutter siden, Arcturus skrev: Dette. Forhold og sex har blitt så himla "offentlig". Som om man skal følge alle mulige nye superliberale regler som sier at dersom du ikke nyter sex tilfeldig og følelsesløst er du født i 1950. Det er liksom ingen rom for de som bare vil treffe én person, og som har et enormt personlig forhold til forelskelser, sex og samliv. For unge voksne virker det som om det har blitt helt legitimt å mele sin egen kake. Hva skjedde med å gi og ta? Verste av alt er at jeg tror de fleste egentlig ønsker å møte "the one" og slippe dette jaget om å pule rundt. Men nå skal man helst gjøre dette. Det er jo nesten flaut å være seriøs. Kjip utvikling. Anonymkode: feeb7...1f1 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #11 Skrevet 10. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanskelig for dere kvinner å finne gode menn å date? I så fall hvorfor? Anonymkode: f1312...809 Kjenner at dette innlegget provoserer meg kraftig. Jeg er mann som har vært på nettdatern i noen år nå. Knapt en respons og ingen datert uansett om man prøver å fremstå som seriøs eller søker etter noe seriøst. Patetisk. Anonymkode: 914d3...b64 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #12 Skrevet 10. juni 2016 Det er så trist med denne utviklingen... At man skal ha et forhold som er nesten helt likt et kjæresteforhold, men likevel ikke være offisielt kjærester... Hva handler det egentlig om? Å holde alle muligheter åpne? Bare trist... men hvem er jeg til å klage, har aldri fått et forhold til å vare mer enn noen år uansett, da går jeg lei... 😏 Holder meg singel for å skåne flere for den opplevelsen av å bli forlatt... Anonymkode: bb0a2...414 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #13 Skrevet 10. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er så trist med denne utviklingen... At man skal ha et forhold som er nesten helt likt et kjæresteforhold, men likevel ikke være offisielt kjærester... Hva handler det egentlig om? Å holde alle muligheter åpne? Bare trist... men hvem er jeg til å klage, har aldri fått et forhold til å vare mer enn noen år uansett, da går jeg lei... 😏 Holder meg singel for å skåne flere for den opplevelsen av å bli forlatt... Anonymkode: bb0a2...414 Slutt å trolle!!! Du er overalt Anonymkode: c51a8...760
Teethgrinding Skrevet 10. juni 2016 #14 Skrevet 10. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så trist med denne utviklingen... At man skal ha et forhold som er nesten helt likt et kjæresteforhold, men likevel ikke være offisielt kjærester... Hva handler det egentlig om? Å holde alle muligheter åpne? Bare trist... men hvem er jeg til å klage, har aldri fått et forhold til å vare mer enn noen år uansett, da går jeg lei... 😏 Holder meg singel for å skåne flere for den opplevelsen av å bli forlatt... Anonymkode: bb0a2...414 You got som issues, girl. Det er et dårlig tegn rent medmenneskelig at man går lei av folk automatisk.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #15 Skrevet 10. juni 2016 14 minutter siden, Arcturus skrev: You got som issues, girl. Det er et dårlig tegn rent medmenneskelig at man går lei av folk automatisk. Takk for informasjonen... 😔 Det er ikke noe jeg er stolt av, men jeg klarer ikke å bryte mønsteret mitt. Veldig trist, fordi jeg som mange andre ønsker med varig kjærlighet. Anonymkode: bb0a2...414
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #16 Skrevet 10. juni 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å trolle!!! Du er overalt Anonymkode: c51a8...760 Hæ? Jeg er vel ikke overalt? Skriver sjelden noe her inne 😳 Anonymkode: bb0a2...414
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #17 Skrevet 10. juni 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner at dette innlegget provoserer meg kraftig. Jeg er mann som har vært på nettdatern i noen år nå. Knapt en respons og ingen datert uansett om man prøver å fremstå som seriøs eller søker etter noe seriøst. Patetisk. Anonymkode: 914d3...b64 Håper du skjønner hvorfor damer er skeptiske til menn. Jeg er i hvert fall jævli skeptisk fordi jeg er lei menn som påstår hardnakket at de er seriøse men det er som regel ren løgn. Anonymkode: feeb7...1f1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #18 Skrevet 10. juni 2016 Nå er jeg mann og enig i at mange menn ikke er ordentlig på leting etter forhold, men mange kvinner er også dårlige på å prøve å få til et forhold. Mange kvinner går etter menn de ikke passer sammen med og mange kvinner lever for mye på utseende. Man må nesten tenkte over hva man har å tilby partneren og gå etter menn som søker de egenskapene. Er man helt blåst så bør man jo ikke gå etter en fyr som leter etter en smart dame. Anonymkode: 16484...2e4 1
Gjest 2Bhonest Skrevet 10. juni 2016 #19 Skrevet 10. juni 2016 Noen som har vurdert at i dagens samfunn er kanskje ikke tradisjonell familieidyll det beste for alle parter?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #20 Skrevet 10. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper du skjønner hvorfor damer er skeptiske til menn. Jeg er i hvert fall jævli skeptisk fordi jeg er lei menn som påstår hardnakket at de er seriøse men det er som regel ren løgn. Anonymkode: feeb7...1f1 Helt enig med deg. Det er ingen som liker uærlige folk eller løgnere. Spesielt ikke hvis du er ute etter noen å dele livet med. Anonymkode: 914d3...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå