Gå til innhold

Singel og sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare av nysgjerrighet; hvor ofte har dere andre single sex? Og evnt hvor mange partnere per mnd? 

Jeg er en singel kvinne på 29 år, som hittil har hatt 3 sexpartnere i år.. Én av dem var et ONS og de 2 andre er noen jeg har sex med litt sånn i ny og ne etter som det passer..

Gir meg med en gang jeg dater noen seriøst. 

Hvordan er det med dere andre?

Anonymkode: 48819...590

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

0 har ikke hatt noen på 4 år. treffer bare luremus. er sikkert for seriøs. :roll:

Anonymkode: 408d7...1a4

• Liker 1
Skrevet

Er ikke så ofte det blir sex, da jeg vil ha det med en jeg har følelser for. Men har bare vært singel i 3 mnd, så er ca 4 mnd siden jeg hadde sex.

Skrevet

Varierer, men 2-4 ganger i mnd :) kunne sikkert gjort det oftere, men det har bare blitt slik at jeg treffer personen på frihelgene mine ;)

AnonymBruker
Skrevet

Èn person, akkurat når det passer oss. 3 ganger ene uken, så kan det fort gå 2-3 uker til neste gang, så kan vi plutselig ha en langhelg sammen. Så varierer hvor ofte. :)

Anonymkode: 118c6...7a9

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

0 har ikke hatt noen på 4 år. treffer bare luremus. er sikkert for seriøs. :roll:

Anonymkode: 408d7...1a4

Samme her. 

Anonymkode: d803c...ff4

AnonymBruker
Skrevet

9 stk siden januar, har sex nesten hver uke.

Anonymkode: 87989...4e0

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sex når jeg er singel. Kan godt bli med menn hjem men gir tydelig beskjed om at det ikke blir noe mer enn kyssing. Sex og andre seksuelle ting er forbeholdt de jeg dater eller er i forhold med. Så i en alder av 29 har jeg kun hatt 3 sexpartnere.

Anonymkode: 74206...bea

• Liker 2
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Hittil i år har jeg hatt sex med en person. Han er en som jeg møter ute på byen nå og da, å da ender vi opp sammen av og til. Men ellers er jeg ikke interessert i å dra med meg fremmede folk hjem. 

Har også en venn jeg hooker opp med nå og da, men det er flere mnd siden nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Hittil i år: tre ganger. Men har ikke orket mer pga jobb og studier. 

Som regel er det hvertfall en gang i mnd. Har en jeg ligger med når det passer seg. Men tror snart jeg er klar for kjæreste nå. Vært singel i 4 år.

Anonymkode: ff175...647

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med tre forskjellige. En som jeg var i forhold med. Hadde med han i starten av året. Hadde med en annen eks to ganger i april, og en kamerat av meg i mai måned. Ikke mye. Har mange sextilbud, men jeg har ikke følt for å ha uforpliktende sex i det siste. Dessuten er det farlig spesiellt dersom man dropper kondomen. 

Anonymkode: dac0a...f5c

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sex når jeg er singel. Kan godt bli med menn hjem men gir tydelig beskjed om at det ikke blir noe mer enn kyssing. Sex og andre seksuelle ting er forbeholdt de jeg dater eller er i forhold med. Så i en alder av 29 har jeg kun hatt 3 sexpartnere.

Anonymkode: 74206...bea

Fornuftig. 

Anonymkode: dac0a...f5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sex som singel, blir ikke noen med hjem heller..kun i gode forhold.

Anonymkode: c4d80...a4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sex med meg selv når jeg er singel. Det er lov å onanere, og man kan ha det veldig fint alene. Det gir meg ingenting å ha sex uten følelser ... SIden jeg alltid har vært singel, har jeg rotet meg borti noen useriøse greier, og jeg falt veldig langt ned av dette. Sliter fortsatt med dette, så her blir det ikke sex med andre før jeg møter noen som det blir seriøst med!

Folk er jo forskjellige. Det som er ødeleggende for meg kan være fint for andre, og omvendt.

Anonymkode: 81634...46f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og kunne aldri tenkt meg å hatt tilfeldig sex hverken med venner eller ukjente. Vil ikke ha noen sykdommer. Skjønner ikke at folk tørr å ha tilfeldig sex og med flere partnere og risikoen for å få smittsomme kjønnsykdommer ... nei det er for ekkelt for meg.

Anonymkode: 222a3...a04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...