AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Hei. Ligner barnet eller barna deres mest på mor eller far eller noen andre i familien. Har dette endret seg ettersom barnet har vokst? Så barnet ut som du hadde sett for deg? Anonymkode: 69937...ea4
stan Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Ungen vår ligner mest på mors familie. Rett etter fødselen lignet ungen mest på meg, faren. Det som er fasinerende er at ungen ser helt norsk ut, samtidig som likheten med sine kinesiske slektninger er åpenbar.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Meg. Lignet på min samboer ved fødsel, i hvertfall førstemann.. andremann har lignet på min familie hele veien. Tydeligvis dominerende gener. Anonymkode: 84980...235
Lixias Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Det kommer alltid ann på.. Tror alle er forskjellige.. Jeg ligner på forskjellige folk i slektningen... Jeg ligner mer på fra faren min sin side.. Som da er nederlandsk.. Da blir det mer pappas kusine. Men jeg ligner ikke direkte på han.. Mine andre søsken ligner mer på oldermor, bestefar osv..
Arkana Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Eldste er som snytt ut av nesen på sin far og farmor og det har han vært siden han var født. Det er virkelig ingen tvil om hvem han slekter på og han har ingen av mine trekk, med unntak av at håret hans ser ut til å mørkne litt nå (faren har lyst hår, mens jeg har mørkt). Mellomste har alltid vært en god blanding, så god at vi ikke helt har klart å plassere egne trekk hos ham. Han har farens øyenfarge og hårfarge og farens fregner. Han begynner å få tydeligere trekk fra farfar, men er fremdeles ikke helt tydelig lik noen av oss. Yngste har foreløpig vært mest lik meg. Hun ser akkurat ut som jeg gjorde på den alderen. Hun har, som sine brødre, farens øyenfarge og hårfarge, men ellers foreløpig lite fra den siden av familien.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 Alle mine 3 har mest trekk fra meg/min familie. Men hos minstemann kan jeg se noen trekk fra pappaen, bl a farens mørke hår. Anonymkode: c6ce1...5ae
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Mini er lik oss begge. Har samme øyne som far, men resten som mor. Hender jeg ser trekk fra far i visse situasjoner der barnet gjør spesielle bevegelser/grimaser med munnen, men er ellers lik meg som mor. Anonymkode: d13ec...494
Timseh Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 Har to gutter. Eldste er som snytt ut av nesen på sin far, bare lysere. Minste er tro kopi av meg, men mørkere.
strawberryjaw Skrevet 9. juni 2016 #9 Skrevet 9. juni 2016 Veldig lik pappaen sin som baby. Nå, 2 år, er det mest meg.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #10 Skrevet 10. juni 2016 Yngste er lik meg. De andre to vet jeg ikke helt. Seg selv og hverandre 😉 Anonymkode: c046a...814
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #11 Skrevet 10. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yngste er lik meg. De andre to vet jeg ikke helt. Seg selv og hverandre 😉 Anonymkode: c046a...814 Til deg og de neste som svarer i tråden. Å skrive at babyen "ligner på meg" gir liten mening over hvem "meg" er. Gjerne skriv mor eller far, for "meg" er det kun du som vet hvem er. 😉 Anonymkode: 613df...f21
GammelKaktus Skrevet 10. juni 2016 #12 Skrevet 10. juni 2016 Min sønn ligner mest på meg, altså mamma. Han har gjort det siden fødselen, han kunne vært tvillingen min når vi ser på bilder fra når jeg var liten. Han er snart 5.
MissStiles Skrevet 10. juni 2016 #13 Skrevet 10. juni 2016 Hun er helt lik faren sin. Man så det veldig godt når hun ble født.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #14 Skrevet 10. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Til deg og de neste som svarer i tråden. Å skrive at babyen "ligner på meg" gir liten mening over hvem "meg" er. Gjerne skriv mor eller far, for "meg" er det kun du som vet hvem er. 😉 Anonymkode: 613df...f21 Du aner ikke hvordan jeg ser ut uansett..Men mor. Er ikke dette kvinneguiden? Anonymkode: c046a...814
Kittlingur Skrevet 10. juni 2016 #15 Skrevet 10. juni 2016 har en jente på 8 år. Hun har hele tiden vært copy/paste av meg men jeg synes at det siste året at ansiktet har utviklet seg til å ligne fars side.
Gjest Dorey Skrevet 10. juni 2016 #16 Skrevet 10. juni 2016 Hos oss ligner eldstemann faren sin på en prikk, men har min rødlette hudtype. Yngstemann ligner på meg, men har farens litt mer 'hardføre' hudtype.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #17 Skrevet 10. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du aner ikke hvordan jeg ser ut uansett..Men mor. Er ikke dette kvinneguiden? Anonymkode: c046a...814 Eeeh? Du tuller, sant? Du VET at jeg mener om vedkommende er mor eller far, ikke hvordan brukeren ser ut.... Drikk litt kaffe Anonymkode: 613df...f21
Shinigami Skrevet 10. juni 2016 #18 Skrevet 10. juni 2016 Har en gutt på 5 mnd som er en god blanding av oss begge. Formen på hodet og ansikt og hake og ører er fra faren, mens øyne nese og munn har han fra meg. Spesielt øynene er prikk like, men om han får min eller fars øyenfarge er usikkert. Han hadde også helt mørkt hår som faren sin da han ble født, men det har blitt lysere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå