Gå til innhold

utro

Fremhevede innlegg

Gjest sim1234
Skrevet

Hei. Er det vanlig å  være utro. jeg kjenner ei dame hun er gift og har 3 barn og er utro. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner mange, både damer og menn, ingen av dem er utro så vidt jeg vet. 

Det er vel ikke helt uvanlig at folk er utro. 

Gjest sim1234
Skrevet
  • Jeg har spurt henne  hvarfør du er utro 
  • hun sa  mannen hennes vil ikke ha sex, og hun  klage mye om ham.
  • min jeg kjenner mannen hennes og åg han er  kjempe snill mann :(
Skrevet

Uteoskap skjer i det skjulte. Det fortelles ikke til venner eller familie. Det gjemmes bort. Ofte tenkes det heller ikke på som utroskap av den som er utro  hvis forholdet til "den andre" ikke innebærer sex heller. Ja, jeg tror deg er veldig vanlig med utroskap.  Men det spørs litt hvilken betydning "utro" har for deg.

Gjest sim1234
Skrevet

Jeg aksepterer ikke utroskap.

stakkars mannen hennes :(

Skrevet

Det er nok vanligere enn mange tror. Husker en mamma fra barn i barselgrupa jeg var i sa en gang at "hun og mannen hadde opplevd det meste ett par kan oppleve". Så kan man jo velge sjøl hva man legger i det.

Utroskap er komplekst. Må også få legge til at random ONS er skikkelig fyfy altså. Men i andre tilfeller, kan det finnes en gråsone. Er kjerringa sykt bitch og gjerrig på "godtet"? Har mannen endret seg, sluttet og gi oppmerksomhet?

Et forhold er igrunn ganske lett (og allikevel så vanskelig) og få til å fungere: Det handler om å gi og gjøre litt mer enn halvparten/halvveis - alltid.

• 4 uker senere...
Gjest sim1234
Skrevet

mannen hennes er snill.

Hun er med  han fordi han er flink med barne sine og aier hus de bor i. 

Hun flørt med andre nå og. mine kolleger reagerer på dette åg. 

Skrevet

Utroskap skjer hele tiden. Fristelsen blir dessverre for stor for svake mennesker.

Jeg tror at et sted mellom 30 og 50 prosent av oss har vært utro, eller kommer til å være det. 

Skrevet

Er det utroskap å kysse en fyr i fylla, ikke ha noe kontakt med han etterpå (visste ikke hva han het engang)? Gjorde dette for 20 år siden. Og en gang til for 17 år siden. Tror ikke jeg var forelsket i noen av de jeg hadde som kjæreste den gang. Gjorde det slutt med de dagen etterpå for forholdene var ikke så bra uansett.

Jeg mener utroskap er når ting blir gjentagende. Som å flørte på nettet og treffes i skjul for å kysse evt noe mer.

Gjest sim1234
Skrevet

Hun vært utro mins hun vært gravid med sin tredje barn. 

stakkars mannen hennes 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...