Gå til innhold

Younger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ser på serien?

Jeg synes serien er kjekk og underholdende, og Josh er jo superhot! Wow sier jeg bare! 

Men synes dere at Liza, hovedpersonen kan gå for en 26-åring som cluet er i serien. Hadde du trodd på det om du ble introdusert til henne på en fest liksom?

Anonymkode: 5d692...06b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ser på den! Har akkurat sett ferdig sesong 1. Liker den veldig godt. Det eneste jeg ikke liker er musikken som spilles når episoden er ferdig :) Hmm, jeg synes jeg ser mange som ser eldre ut og oppfører seg som om de eldre enn de egentlig er, og jeg forventer vel at folk ikke lyver såå mye på alderen, så jeg hadde nok trodd på det.

Anonymkode: f1ff5...5b0

Gjest Sofiapia
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg ser på den! Har akkurat sett ferdig sesong 1. Liker den veldig godt. Det eneste jeg ikke liker er musikken som spilles når episoden er ferdig :) Hmm, jeg synes jeg ser mange som ser eldre ut og oppfører seg som om de eldre enn de egentlig er, og jeg forventer vel at folk ikke lyver såå mye på alderen, så jeg hadde nok trodd på det.

Anonymkode: f1ff5...5b0

Enig. kunne egentlig trodd på at hun var både 26 og 40 uten å tenkt noe særlig over det.

Skrevet

Jeg husker jeg tenkte over det med en gang, at hun der aldri kunne gått for å være 26. Nå er jeg straks ferdig med sesong to, så jeg tenker ikke så mye over det lenger, men det er litt tynt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...