AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Ser noen innlegg om at interesserte gutter "spammer" jenter med meldinger og oppmerksomhet. Big turnoff. Hva er egentlig "passelig" med meldinger? Dvs. ofte nok til at man signaliserer interesse men samtidig ikke fremstår som "needy"... Anonymkode: ccde5...f15
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Matcher dere godt, så tror jeg dere uansett finner en fin synergi dere imellom hva gjelder meldingsflyt. Kan være litt vanskelig i begynnelsen, men dere finner fort en rytme dere imellom. Og det er faktisk lov å spørre om det blir for mye/lite. Anonymkode: 17c99...9eb 1
Nanami Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Jeg tenker svarer på meldinger. Hvis han sendte sist, så sender jeg. Hvis jeg sendte sist, venter jeg til han svarer meg. Syns det funker fint. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 17 timer siden, Pompom skrev: Jeg tenker svarer på meldinger. Hvis han sendte sist, så sender jeg. Hvis jeg sendte sist, venter jeg til han svarer meg. Syns det funker fint. Enig i den. I siste forhold så var jeg opptatt av å ikke tenke på hvem som sendte sist. Jeg startet ofte dialogene for dagen, og det ble jo helt feil. Etter lang stund så gjorde han det slutt. Egentlig var jeg klar over det, for jeg følte at det var meg som var driveren av oss. Anonymkode: 8568c...f26
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 For mye er når telefonen fylles av anrop halve dagen og meldinger flommer inn kontinuerlig. Jeezes... man er på jobb om dagen, ikke på et callsenter for desperate karer som trur de kan ringe deg kontinuerlig og snakke i en time, og som blir enda mer desperate og klengete dersom du ikke tar telefonen fordi du sitter i et møte eller er midt i noe som haster. Anonymkode: 7e325...40f 1
Ulla Ullsokk Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: For mye er når telefonen fylles av anrop halve dagen og meldinger flommer inn kontinuerlig. Jeezes... man er på jobb om dagen, ikke på et callsenter for desperate karer som trur de kan ringe deg kontinuerlig og snakke i en time, og som blir enda mer desperate og klengete dersom du ikke tar telefonen fordi du sitter i et møte eller er midt i noe som haster. Anonymkode: 7e325...40f Er dette vanlig?
Inwe Skrevet 11. juni 2016 #8 Skrevet 11. juni 2016 Gidder ikke det annenhver gang greiene, men tilpasser meg fyren jeg dater. Liker både at de sender mye og lite, problemet oppstår først når de før sendte mye også plutselig nesten ingenting. Han jeg dater nå er dårlig på det med meldinger, noe han også har sagt dermed tenker jeg ikke mye over det. Stort sett jeg som starter samtalene også. Har også vært bort i de som sender "hele tiden" og synes det også funker helt fint.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #9 Skrevet 11. juni 2016 Den 9.6.2016 at 16.57, AnonymBruker skrev: Ser noen innlegg om at interesserte gutter "spammer" jenter med meldinger og oppmerksomhet. Big turnoff. Hva er egentlig "passelig" med meldinger? Dvs. ofte nok til at man signaliserer interesse men samtidig ikke fremstår som "needy"... Anonymkode: ccde5...f15 Dette er vel ikke så vanskelig å forstå? Det er som å kaste ball frem og tilbake. Hvis du kaster ball etter ball til noen som ikke tar imot og returnerer, så er det noe galt. Anonymkode: 257d2...13e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå