Gå til innhold

Skal bytte abonnement, hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skal du velge abonement så ser først på at du har dekning der du bor for den leverandøren du tenker å velge. Deretter velger du mengde i pakken av data m.m. og deretter ser du og sammenligner priser. En rimelig pris er lite verdt dersom du ikke har dekning der du trenger dekning. 

Anonymkode: ac378...382

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Chili Mobil.

298 for 10 GB. Ingen over, ingen ved siden.

Bortsett fra Hello, som koster 1 kr mindre for det samme. TS sier imidlertid at hun vil bytte fordi hun ikke trenger så mye data, så det er sannsynligvis penger ut av vinduet med et slikt abonnement.

Anonymkode: 9c5cb...973

Når jeg skal ha abonnement, pleier jeg å ringe dem og fortelle dem hva jeg vil ha, og hva jeg vil betale.
Det jeg har nå, koster 250 kroner, med 5 GB data på 20 mbit hastighet, gratis ringing, sms og mms hos Telenor. Før det, hadde jeg et hos netcom, som hadde 6 GB data, 100 mbi hastighet, kosta 275 kroner, og gratis ringing, sms og mms.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må lure på når folk trenger mer enn 10 mb/sek på en mobil?

Anonymkode: 12ca0...455

Man trenger det stort sett ikke, men når selskapene reklamerer med 4G-hastighet, er det jo greit at man faktisk får det, selv om det ikke brukes. 10 og 20 mbit er jo ikke 4G-hastighet.

• Liker 1
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er litt for dyrt det jeg har, og utfra databruken hadde jeg ikke trengt å betale så mye i mnd. Nå har jeg ett fra Telenor. Vurderer Talkmore, Chess eller Ice. Skeptisk til Ice da det er så billig..?

Anonymkode: 36b9f...41d

Har ICE og er kjempefornøyd

Annonse

Du må ha nytt simkort uansett hvilken operatør du bytter til, så vidt jeg vet. Jeg har ICE sitt abonnement til 99 kr i måneden, og det passer perfekt for meg. Det er akkurat samme type abonnement som du må betale 199 kr for hos de andre selskapene. Usikker på om de har f.eks datapakker til bruk i utlandet, men det vil jo uansett lønne seg å betale 100 kr mindre pr måned året rundt. Har ikke hatt noen problemer med dekning, så ICE er perfekt hvis du ikke trenger mer enn 1 GB data i måneden.

• Liker 1
AnonymBruker

Jeg er storfornøyd med Talkmore! Hatt de veldig lenge. Jeg bruker mobilen ganske lite og etter litt strammere økonomi fremover vurderte jeg å bytte til Hello eller Chilimobil og med en gang ringte Talkmore for å tilby meg en god avtale for å beholde meg som kunde :) 

Anonymkode: e75f4...5f7

• Liker 1
AnonymBruker

Ser du ikke trenger data, men et tips er å forhandle seg litt rundt. Jeg har 4GB mobildata, gratis tale, sms og mss til 199kr, uten binding hos ice.net, det er ikke et tilbud som er tilgjengelig på nettsiden, men når man tar kontakt får man tilbud :)  

Anonymkode: 8c0ea...358

Annonse
AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er storfornøyd med Talkmore! Hatt de veldig lenge. Jeg bruker mobilen ganske lite og etter litt strammere økonomi fremover vurderte jeg å bytte til Hello eller Chilimobil og med en gang ringte Talkmore for å tilby meg en god avtale for å beholde meg som kunde :) 

Anonymkode: e75f4...5f7

Slett ikke verst - Talkmore leste tankene dine da du vurderte å bytte, og ringte med det samme.

Telepati!

Anonymkode: 12ca0...455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...