AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Hei! Det har seg slik at jeg møtte en fyr for noen år tilbake, som jeg likte/liker godt. Det ble kun med 2 dater på daværende tidspunkt av en eller merkelig grunn. Det var litt frem og tilbake, vi studerte på hver vår kant så ting rant fullstendig ut i sanden.. Sporadisk smskontakt en sjelden gang. Nå har vi altså truffet hverandre igjen, på hans initativ , siden han er hjemme for sommeren nå. Han beklaget seg for hvordan det ble noen år tilbake. Var hos han, vi lagde middag og drakk noen øl. Veldig, veldig hyggelig. Kjemien tror jeg var der, vi tullet masse, med noen stille øyeblikk innimellom, men ikke noe kleint. Så gikk vi en tur. Hyggelig altså. Ble til at jeg sov over, men vi hadde ikke sex. Ble mye klining og kosing. Utenfor senga også. Han kom ofte bort til meg, og bare holdt rundt meg, kysset meg - dette har han aldri gjort tidligere, men nå føltes det bare naturlig og veldig godt. Han spurte om hvorfor jeg ikke bare kunne flytte/studere nærmere han litt på tull osv..(??) Vi har ikke avtalt noe neste treff, så jeg er sykt usikker på hva han vil.. Vi ble bare enige om at vi treffes igjen iløpet av sommeren.. Daten var i går til i dag. Skal jeg vente til han sender melding? Hvor lenge skal jeg vente før jeg går videre, hvis jeg ikke hører noe? :/ Jeg er av den oppfatning at gutten bør lede litt an i begynnelsen, og at hvis han er intr. så tar han kontakt.. Vi er i begnnelsen av 20årene. Noen innspill? tusen takk for svar Anonymkode: afae0...374
dk73 Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Helt enig ;-) Vis initiativ og at du satte pris på daten ;-)
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Send en melding og si tusen takk for en fin kveld og natt. Anonymkode: d1f41...4af
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Det har jeg allerede sagt noen ganger iløpet av daten, så det føler jeg blir litt teit å skrive på melding igjen liksom.. men hva tror dere utifra innlegget, er han interessert? TS Anonymkode: afae0...374
Ny Bruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 Jeg hadde ventet på at han tok kontakt. Tar du kontakt selv og han svarer, så forblir du fortsatt usikker på hva han tenker, ome han er interessert. Så gi ham mulighet til å vise interesse. Det er jo bare noen timer siden dere så hverandre.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Vil tro det er en viss interesse siden han har oppført seg slik. Interesse for sommerflørt eller interesse for noe mer, hvem vet.. Tar sjeldent gutter seriøs når dem ber meg om å "flytte" på meg sånn helt uten videre.. Ikke la deg rive for mye med før du vet mer, det kan fort ende slik det gjorde forrige gang! Anonymkode: ab80f...992
Silfen Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 Vil du ha kontakt, så tar du kontakt. Det er ikke så vanskelig. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #9 Skrevet 9. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro det er en viss interesse siden han har oppført seg slik. Interesse for sommerflørt eller interesse for noe mer, hvem vet.. Tar sjeldent gutter seriøs når dem ber meg om å "flytte" på meg sånn helt uten videre.. Ikke la deg rive for mye med før du vet mer, det kan fort ende slik det gjorde forrige gang! Anonymkode: ab80f...992 Ja, jo. Han fleipet jo mest. Han snakket om å ta en liten pause fra studiene og dessuten er ikke avstanden mellom oss nå mer enn 1 time.. har så syyykt lyst å treffe han igjen, og jeg liker han her riktig godt, så jeg er livredd for å ødelegge dette med å virke needy. Anonymkode: afae0...374
Nanami Skrevet 9. juni 2016 #10 Skrevet 9. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg allerede sagt noen ganger iløpet av daten, så det føler jeg blir litt teit å skrive på melding igjen liksom.. men hva tror dere utifra innlegget, er han interessert? TS Anonymkode: afae0...374 Jeg synes ikke det. Typen min har alltid vært glad for at jeg setter pris på det vi gjør sammen og det han gjør for meg. Jeg hadde sendt noe ala "Hei ☺️ Takk igjen for en hyggelig kveld. Gleder meg til neste gang 😇" (jeg liker emojier.) Ut fra innlegget virker det som han liker deg. Det er dog litt vanskelig å vite så tidlig. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #11 Skrevet 9. juni 2016 Et øyeblikk siden, Pompom skrev: Jeg synes ikke det. Typen min har alltid vært glad for at jeg setter pris på det vi gjør sammen og det han gjør for meg. Jeg hadde sendt noe ala "Hei ☺️ Takk igjen for en hyggelig kveld. Gleder meg til neste gang 😇" (jeg liker emojier.) Ut fra innlegget virker det som han liker deg. Det er dog litt vanskelig å vite så tidlig. Mhm.. er redd for å mase, men samtidig blir jeg så urolig når jeg ikke vet hva som skjer. Frister å sende allerede melding i kveld å spørre om han er med å ta noen øl på stranda neste uke.. for tidlig? Han reiser på en liten ferie neste helg, og vil jo gjerne se han før det. Eller..? TS Anonymkode: afae0...374
Nanami Skrevet 9. juni 2016 #12 Skrevet 9. juni 2016 Jeg synes ikke det er masete dersom du nevner det i en samtale. Men da ville jeg åpnet med noe annet. Det er litt risky å åpne første melding etter en date med ny planlegging av date. Han må få tid til å prosessere det han og. Jeg tenker det er best å legge litt opp for at du vil møte han, som "kanskje vi skal ta en pils på stranden neste gang" og så kan han komme med et forslag til når osv. Det kommer vel litt an på hvordan kommunikasjonen mellom dere er.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #14 Skrevet 9. juni 2016 TS her. Takker for svar. Jeg ble altfor rastløs, fingrene mine klødde noe, så et par smser ble sendt avgårde. Jeg foreslo en dag neste uke, men det passet ikke. Vi har ikke avtalt noe mer, men han har alltid vært slik, og tar det litt på sparket. Jeg sendte deretter enda en melding(!) med puls i 110, hvor jeg la alle kortene på bordet og fortalte at jeg likte han mer enn som venn, og at jeg ble forvirret av alt dette, og hadde satt pris på om han var ærlig med meg nå om han bare ville være venner. Fikk til svar at han likte meg også, at jeg ikke måtte bekymre meg, og at vi sees igjen. Han er en ærlig og rederlig kar, har ikke fått inntrykk av noe annet, så håper han mener det, men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med svaret. Eller så er det bare jeg som er i et lite nøtteskall… Ble jo litt glad, men overtenker altfor mye når det kommer til slike ting som dette. Anonymkode: afae0...374
LiljaMarie Skrevet 9. juni 2016 #15 Skrevet 9. juni 2016 Trur du må roe heeeelt ned nå, hvis ikke kan det gå galt. Vis litt selvrespekt og vent til han tar kontakt. Vet hvordan det er, fælt og godt! Men han liker deg ikke mere om du er for på. Er ihvertfall min erfaring. Gå ut, ha det gøy, vær snill med deg selv. Lykke til 😀 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #16 Skrevet 9. juni 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takker for svar. Jeg ble altfor rastløs, fingrene mine klødde noe, så et par smser ble sendt avgårde. Jeg foreslo en dag neste uke, men det passet ikke. Vi har ikke avtalt noe mer, men han har alltid vært slik, og tar det litt på sparket. Jeg sendte deretter enda en melding(!) med puls i 110, hvor jeg la alle kortene på bordet og fortalte at jeg likte han mer enn som venn, og at jeg ble forvirret av alt dette, og hadde satt pris på om han var ærlig med meg nå om han bare ville være venner. Fikk til svar at han likte meg også, at jeg ikke måtte bekymre meg, og at vi sees igjen. Han er en ærlig og rederlig kar, har ikke fått inntrykk av noe annet, så håper han mener det, men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med svaret. Eller så er det bare jeg som er i et lite nøtteskall… Ble jo litt glad, men overtenker altfor mye når det kommer til slike ting som dette. Anonymkode: afae0...374 Da ligger i hvert fall ballen hos ham. Du kunne vel egentlig ikke forventet noe mer til svar enn du fikk, det ville vært unaturlig. Daten var fra igår til IDAG. Det er flere år siden dere sist så hverandre. Han er selvsagt ikke ute og ser på forlovelsesringer enda, for å sette det på spissen. Dette handler ikke om hvorvidt han er "ærlig" - han må jo ha tid til å forme seg en mening om deg. Gi ham rom til å tenke over daten, savne deg litt, glede seg til å se deg, ha litt sommerfugler i magen. Menn liker spenningen like mye som kvinner gjør, og tegnet på at man vet man liker noen er at man tenker på dem når de ikke er der. Så gi ham i det minste muligheten til å føle det før "alle kortene skal legges på bordet". Anonymkode: c8240...2f9 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #17 Skrevet 9. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ligger i hvert fall ballen hos ham. Du kunne vel egentlig ikke forventet noe mer til svar enn du fikk, det ville vært unaturlig. Daten var fra igår til IDAG. Det er flere år siden dere sist så hverandre. Han er selvsagt ikke ute og ser på forlovelsesringer enda, for å sette det på spissen. Dette handler ikke om hvorvidt han er "ærlig" - han må jo ha tid til å forme seg en mening om deg. Gi ham rom til å tenke over daten, savne deg litt, glede seg til å se deg, ha litt sommerfugler i magen. Menn liker spenningen like mye som kvinner gjør, og tegnet på at man vet man liker noen er at man tenker på dem når de ikke er der. Så gi ham i det minste muligheten til å føle det før "alle kortene skal legges på bordet". Anonymkode: c8240...2f9 Ja, jeg er helt enig med deg. Tror du han mener det oppriktig da, at han sier at han liker meg også? Jeg svarte ikke på det, men lar heller resten være opp til han nå. Vi hadde det jo tross alt ganske bra på daten sammen. Er jævlig redd for å ha ødelagt noe nå, men får vel bare se hva som skjer fremover Anonymkode: afae0...374
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #18 Skrevet 9. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er helt enig med deg. Tror du han mener det oppriktig da, at han sier at han liker meg også? Jeg svarte ikke på det, men lar heller resten være opp til han nå. Vi hadde det jo tross alt ganske bra på daten sammen. Er jævlig redd for å ha ødelagt noe nå, men får vel bare se hva som skjer fremover Anonymkode: afae0...374 Ingen av oss kan svare på det. Du får bare avvente. Anonymkode: c8240...2f9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #19 Skrevet 10. juni 2016 Jeg synes det var veldig tåpelig av deg å sende den meldingen, men hvis han allerede liker deg godt også, går det vel bra. Anonymkode: 336af...b55
Teethgrinding Skrevet 10. juni 2016 #20 Skrevet 10. juni 2016 Jeg er enig med de over, nå må du roe helt ned og la tiden modne relasjonen. Selv om ærlighet er gull må det også tid til i blandingen. Man må ikke gifte seg imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå