Gå til innhold

Tips til hvordan få i seg sennep, når ikke liker smaken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det noen her som har tips til hvordan få i seg sennep, når man ikke liker smaken?

Takk for svar :)

Anonymkode: 25b4c...8b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold for nesen.

Hvorfor i alle dager lurer du på dette? Er det ikke bare å la være å spise noe du ikke liker? 

• Liker 1
Gjest 12flo
Skrevet

Nei, kutt heller ut sennepen og spis noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager spise sennep når man ikke liker det? Det bør da vel ikke være så vanskelig å unngå, og spesielt viktig for kosten er det jo heller ikke. 

Anonymkode: de952...73d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sennep er det jo ikke all verdens næringsverdi i da. Hvis jeg absolutt måtte spise sennep ville jeg brukt det i mat, gryter og sauser f.eks. Hvis det var sennepsfrøene jeg skulle ha i meg ville jeg bare tilsatt de hele i dagens middag/lunsj. 

Anonymkode: bfec1...f45

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i svarte skal du ha i deg sennep når du ikke liker det? Er vel ikke akkurat livsviktig å få i seg sennep. Jeg liker heller ikke sennep og holder meg laaaangt unna. 

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ekstremt mange sauser og dressinger som inneholder en dæsj sennep, men såpass lite at man ikke smaker det. 

Men, som alle andre skriver, så er vel ikke sennep noe du MÅ få i deg? Er det for å være høflig i et middagsselskap eller noe? Det har jo en ganske sterk smak som mange ikke liker, så de fleste verter hadde nok godtatt det.

Anonymkode: 83a4c...574

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Må nesten spørre hvorfor du må spise sennep jeg å :P har ikke vært borti retter med sennep på det jeg kan huske :P 

AnonymBruker
Skrevet

Sennep har en fettforbrennende effekt.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det masse annet som har også. Du må spise så mye sennep at du aner ikke før det har noen effekt. Du vil få i deg flere kalorier av sennepen enn det sennepen forbrenner :ler:

Anonymkode: cf275...d40

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gode gud....nei, det har det ikke. I alle fall ikke noe som har noen som helst betydning. Gå deg en tur heller du....

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...