Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 Har bare sett at folk tester avatar og signaturer. Man kan jo bare se i gamle innlegg om du har fått det som du vil ha det... Så jeg lurer på: Hva er det vi egentlig trenger den til?
Dru Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 Til å se om man får til å linke skikkelig, teste ut farger og andre ting. Sitering er veldig populært å teste. Så jeg synes vi trenger det. Folk får også hjelp til ting dersom de trenger det.
ps Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 Øi!!! Ikke mess med prøverommet, fant ut hvordan man skulle fa AVATAR der inne ved å lese gamle innlegg. Fant ut at det HET Avatar også egentlig...Forum for Dummies, superfint!
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #6 Skrevet 3. november 2004 Til å se om man får til å linke skikkelig' date=' teste ut farger og andre ting. Sitering er veldig populært å teste.[/quote'] Som sagt, man kan se på gamle innlegg, eller forhåndsvisning. Det får de jo også i andre fora. Ris, ros... og Data og Internett er to fora som blir brukt mye til det.
Dru Skrevet 3. november 2004 #7 Skrevet 3. november 2004 Men nå er det sånn at vi har et prøverom, og dersom du ikke liker det, så får du la være å kikke inn på det. Jeg skjønner at du ikke har behov for å teste ting, men det er det andre her som har behov for.
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #8 Skrevet 4. november 2004 Hehe...tolker svaret ditt, som at du egentlig tok poenget mitt.
Mossa Skrevet 5. november 2004 #9 Skrevet 5. november 2004 Klart man må ha prøverom her...hvor ellers kan man se om innleggene passer??
Gjest Lompa Skrevet 5. november 2004 #10 Skrevet 5. november 2004 Klart man må ha prøverom her...hvor ellers kan man se om innleggene passer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå