Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utseendet er ikke det direkte problemet. Jeg har fått masse komplimenter og hørt at jeg er pen, men jeg har aldri hatt lett for å få kvinnelige venner. Føkt meg maskulin ved siden av dem i tillegg til barnslig:( oppveksten har væemrt trygg men jeg ble mobbet på skolen og av stefar da jeg var yngre. Har aldri opplevd det å være "topp" hvasomhelst. 

Nå i en alder av 24, etter flere misslykkede forsøk på å forbedre karakterene har jeg jobb. Jeg trives ok, men føler ikke jeg er blandt likesinnede :/ før har jeg jobbet innen et veldig mannsdominert yrke. 

Savner liksom å jobbe et sted med flere kvinner....

Så er jeg sint fordi jeg er sikker på at hadde jeg blitt støttet istedetfor mobbet i oppveksten så hadde jeg stått sterkere. Kanskje hatt høyere utdanning. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å klare mer enn det jeg har nå..

Anonymkode: 3bddf...d92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke lett for å få meg kvinnelige venner, jeg skjønner ikke de sosiale reglene deres. Og så fort noe kjipt skjer i livet, finner de seg en mer vellykket venn.
Så innså jeg at i stedet for å ville ha noe som bare er kjipt for en selv, burde man heller være glad for det en har.

Anonymkode: ce4d2...527

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller ikke lett for å få meg kvinnelige venner, jeg skjønner ikke de sosiale reglene deres. Og så fort noe kjipt skjer i livet, finner de seg en mer vellykket venn.
Så innså jeg at i stedet for å ville ha noe som bare er kjipt for en selv, burde man heller være glad for det en har.

Anonymkode: ce4d2...527

Være glad for det en har?! Er jo glad for noe, men er litt stakkarslig og "men se jeg har jo i det minste dette". På en måte.

Dette var en tråd for å høre om noen har erfaring for å lære å skjønne slik, eller hvordan jeg kan forandre meg. Føler liksom så mye ligger i orden, bare at problemet er at jeg føler meg "feilutviklet". 

Anonymkode: 3bddf...d92

• Liker 1
Skrevet

Litt lite feminin og kanskje litt barnslig sier du? Synes det skulle være flere som deg. Alt dette tullet om att jenter skal være så korrekte og sminka er bare tull. Du vil ikke ha sånne venner. Finn folk som du synes er ålreite så er du deg selv. Da blir det morro:D jeg har heller aldri helt forstått meg på dette med att man skal "nå så langt ikke livet" akkurat som om det er en konkurranse. Nei. Du Gjør deg, de andre Gjør seg. Jeg gir faen å gjør meg:) det er iallfall sånn jeg ser det. 

Ang mobbing I oppveksten.  Jeg tror du skader deg selv ved å holde på tanken om det att du kunne kommet  "lengre" uten. Men du er deg som ett resultat av livet ditt på godt og vondt. Du er den eneste I ditt liv som kan mene noe som helst, om noe I ditt eget liv. Hva andre gjør/sier/tenker betyr ikke en dritt hvis ikke du lar det. Hvis du vil ha mer fra framtiden må du ikke ta med deg det som var igår. Jo mer du bærer jo mindre kan du ta. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vær deg selv.

Anonymkode: 144a0...e83

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle utdannelser som krever veldig gode karakterer. Finn noe som passer for deg. Hva er du interessert i? Hva er du flink til?

Anonymkode: a215c...c2b

Skrevet
22 timer siden, DizzyRonson skrev:

Litt lite feminin og kanskje litt barnslig sier du? Synes det skulle være flere som deg. Alt dette tullet om att jenter skal være så korrekte og sminka er bare tull. Du vil ikke ha sånne venner. Finn folk som du synes er ålreite så er du deg selv. Da blir det morro:D jeg har heller aldri helt forstått meg på dette med att man skal "nå så langt ikke livet" akkurat som om det er en konkurranse. Nei. Du Gjør deg, de andre Gjør seg. Jeg gir faen å gjør meg:) det er iallfall sånn jeg ser det. 

Ang mobbing I oppveksten.  Jeg tror du skader deg selv ved å holde på tanken om det att du kunne kommet  "lengre" uten. Men du er deg som ett resultat av livet ditt på godt og vondt. Du er den eneste I ditt liv som kan mene noe som helst, om noe I ditt eget liv. Hva andre gjør/sier/tenker betyr ikke en dritt hvis ikke du lar det. Hvis du vil ha mer fra framtiden må du ikke ta med deg det som var igår. Jo mer du bærer jo mindre kan du ta. 

Enig!

Men å bli mer feminin, mener du utseendemessig? Isåfall er det sikkert noen som kan hjelpe deg! Jeg hadde elsket å hjelpe en venninne med det som ung! Jeg fikk flere mannlige nerdevenner til å se kule ut, men tilfeldigvis ingen jenter.

Men hør på han jeg siterer, ikke heng deg opp i hvordan ting kunne vært! Det ble ikke sånn, men du verden for dine føtter, hvis du velger det! For tenk hvordan det også kunne gått! Du kunne f eks blitt skadet og havnet i rullestol! Tenk på hva du HAR ikke på hva du IKKE har! Du har alle forutsetninger for å ha er bra liv, hvis du tar kontrollen og ansvaret selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...