AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Hei! Noen som har noen gode ideer til hvordan man skal gå frem hvis man har lyst til å finne noen å spille i gruppe/band med, og er voksen? I byen der jeg bor er det mange tilbud for barn gjennom musikkskolen, men jeg er jo snart 40 Ser for meg en gjeng som møtes en gang i uka og av og til får uformelle spilleoppdrag på pub eller privatfest eller noe. Haha, må man kanskje henge opp lapp på nærbutikken? Anonymkode: e8fcb...d2f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 I min by er det bandkurs i regi av kulturskolen/musikkskolen, for voksne. Kan du spille et instrument fra før? Hvis nei, søk etter noen som gir undervisning i å spille det instrumentet først. Deretter kan du sette inn annonse hvor du søker etter band du kan bli med i, eller du kan lete i annonser for folk som leter etter medlemmer til bandet ditt. Anonymkode: 7fc0f...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I min by er det bandkurs i regi av kulturskolen/musikkskolen, for voksne. Kan du spille et instrument fra før? Hvis nei, søk etter noen som gir undervisning i å spille det instrumentet først. Deretter kan du sette inn annonse hvor du søker etter band du kan bli med i, eller du kan lete i annonser for folk som leter etter medlemmer til bandet ditt. Anonymkode: 7fc0f...a0e Er det, på musikkskolen, for voksne? Så bra. Jeg har barn i musikkskolen her i byen, og er ganske godt orientert og det er dessverre ikke et slikt tilbud her hvor vi bor. Jeg har spilt i mange år, men det er en stund siden nå, og jeg er såpass rusten at det ville vært greit å ha et band som ikke er på det aller høyeste nivået, for å si det slik. Men av og til er det musikkrelaterte kurs for voksne rundt omkring, kanskje det er flere søkende sjeler som jeg kan treffe der, hvis jeg bare melder meg på ettellerannet... Anonymkode: e8fcb...d2f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Om du bor i Oslo, Bergen, Kristiansand, Trondheim eller Stavanger kan du sjekke AKKS. De arrangerer bandkurs for voksne. Jeg kjenner en som begynte der som noen-og-førtiåring, og han hadde det kjempeartig Anonymkode: 7fc0f...a0e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå