AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Del Skrevet 9. juni 2016 Sånn pastellrosa elsn... Gjerne (helst?) staedtler eller noe lignende. Anonymkode: 5dccc...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. juni 2016 #2 Del Skrevet 9. juni 2016 Hva er spørsmålet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 9. juni 2016 #3 Del Skrevet 9. juni 2016 Vær så god. Nærmeste jeg kom hvertfall. Vanskelig å finne tusj i den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 9. juni 2016 #4 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Jeg går ut ifra at du ønsker å finne en du kan kjøpe? Jeg fant bare denne her, som er med i ei større samling av farger: http://www.adlibris.com/no/produkt/tusjer-24-stk-farger-24547639?article=P24547639 Redigert: ser nå at linken ikke fungerer. Så rart, den fungerte da jeg fant den gjennom Google. Redigert: og nå fungerer den igjen. Endret 9. juni 2016 av PaperFlower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Del Skrevet 9. juni 2016 7 minutter siden, Arabella skrev: Hva er spørsmålet? Hvor jeg får tak i det. Var det så vanskelig å forstå får deg, eller? Anonymkode: 5dccc...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Del Skrevet 9. juni 2016 6 minutter siden, Devilheart skrev: Vær så god. Nærmeste jeg kom hvertfall. Vanskelig å finne tusj i den fargen. Takk for bildet... men jeg vil kjøpe en tusj.. Anonymkode: 5dccc...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Del Skrevet 9. juni 2016 6 minutter siden, PaperFlower skrev: Jeg går ut ifra at du ønsker å finne en du kan kjøpe? Jeg fant bare denne her, som er med i ei større samling av farger: http://www.adlibris.com/no/produkt/tusjer-24-stk-farger-24547639?article=P24547639 linken virker ikke :o Men har den 24-serien og det er bare oransje som er det nærmeste jeg kommer. Skulle hatt hudfarge !!! Søren og.. Anonymkode: 5dccc...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #8 Del Skrevet 9. juni 2016 Hvilken farge er "hudfarge" ? Hvem sin hudfarge skal den matche? Anonymkode: 2108f...4b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 9. juni 2016 #9 Del Skrevet 9. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: linken virker ikke :o Men har den 24-serien og det er bare oransje som er det nærmeste jeg kommer. Skulle hatt hudfarge !!! Søren og.. Anonymkode: 5dccc...4d5 Linken fungerte ikke for meg heller et øyeblikk, men nå fungerer den. Prøv igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 9. juni 2016 #10 Del Skrevet 9. juni 2016 Hvis ikke den linken fungerer, så kanskje denne: http://www.adlibris.com/no/sok?filter=brand%3aSense&filter=categoryfacet%3abarn+og+leker&sort_by=Price&order_by=Asc Det er første vare som koster 59,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #11 Del Skrevet 9. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken farge er "hudfarge" ? Hvem sin hudfarge skal den matche? Anonymkode: 2108f...4b5 Skrev jeg ikke det i åpningsinnlegget altså? Siterer: "Sånn pastellrosa" Er det vanskelig å forstå hva pastellrosa er? Anonymkode: 5dccc...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #12 Del Skrevet 9. juni 2016 3 minutter siden, PaperFlower skrev: Hvis ikke den linken fungerer, så kanskje denne: http://www.adlibris.com/no/sok?filter=brand%3aSense&filter=categoryfacet%3abarn+og+leker&sort_by=Price&order_by=Asc Det er første vare som koster 59,- Jo, kanskje den rosa som er til venstre for den andre rosa ! Eller den beige, nr 2 fra høyre. Dersom fargen tilsvarer fargen utenpå da. Anonymkode: 5dccc...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 9. juni 2016 #13 Del Skrevet 9. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, kanskje den rosa som er til venstre for den andre rosa ! Eller den beige, nr 2 fra høyre. Dersom fargen tilsvarer fargen utenpå da. Anonymkode: 5dccc...4d5 Ja, det var den til venstre for den gule jeg tenkte på. Litt dumt at man ikke får sett hvordan fargene ser ut på arket i forhold til selve tusjen, men det var iallefall det eneste jeg fant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #14 Del Skrevet 9. juni 2016 3 minutter siden, PaperFlower skrev: Ja, det var den til venstre for den gule jeg tenkte på. Litt dumt at man ikke får sett hvordan fargene ser ut på arket i forhold til selve tusjen, men det var iallefall det eneste jeg fant. Ja, takk Skader ikke å prøve den. Anonymkode: 5dccc...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #15 Del Skrevet 11. juni 2016 Den 9.6.2016 at 10.38, AnonymBruker skrev: Takk for bildet... men jeg vil kjøpe en tusj.. Anonymkode: 5dccc...4d5 Hva var galt med denne? Hun hadde jo lagt ved bilde av hudfargede tusjer i merket som du ba om. De selges sikkert én og én om det var antallet som var problemet. Anonymkode: 28f03...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #16 Del Skrevet 11. juni 2016 Den 9.6.2016 at 10.26, AnonymBruker skrev: Sånn pastellrosa elsn... Gjerne (helst?) staedtler eller noe lignende. Anonymkode: 5dccc...4d5 Hudfarget tusj ? Brun, lyse brun, rosa ? Hudfarger er så mangt. Jeg syns det er feil å bruke hudfarge for å beskrive en farge. Ikke alle som er rosa... Anonymkode: 33615...656 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 11. juni 2016 #17 Del Skrevet 11. juni 2016 Ahem, men han la det ut som en spøk, siden TS ikke kom med noe konkret spørsmål eller ønske i HI. Ja, jeg forstod hva TS var ute etter, men kunne ikke dy meg å tulle litt. Burde nok skrevet noe seriøst om hvor man kunne få tak i slike tusjer. Vet ikke om akkurat de på bilde er å oppdrive her til lands, men tenker Staples har bra utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 12. juni 2016 #18 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) http://www.pandurohobby.no/Catalogue/20-Mal-Tegn/2040-Tusjer/204015-Tusjer/4/970211-Promarker-Skin-Tones-6-stk eller eventuelt: http://www.tegne.no/prod.php?id=26311. Liker de siste best selv, da tuppen fungerer mer som en pensel enn en tusj, dvs at det er lettere å få til mykere overgang mellom fargene Endret 12. juni 2016 av Sansol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #19 Del Skrevet 13. juni 2016 Den 11.6.2016 at 12.42, AnonymBruker skrev: Hudfarget tusj ? Brun, lyse brun, rosa ? Hudfarger er så mangt. Jeg syns det er feil å bruke hudfarge for å beskrive en farge. Ikke alle som er rosa... Anonymkode: 33615...656 PASTELLROSA. Er du treig eller? Anonymkode: 5dccc...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #20 Del Skrevet 13. juni 2016 Den 11.6.2016 at 12.44, Devilheart skrev: Ahem, men han la det ut som en spøk, siden TS ikke kom med noe konkret spørsmål eller ønske i HI. Ja, jeg forstod hva TS var ute etter, men kunne ikke dy meg å tulle litt. Burde nok skrevet noe seriøst om hvor man kunne få tak i slike tusjer. Vet ikke om akkurat de på bilde er å oppdrive her til lands, men tenker Staples har bra utvalg. Du er tilgitt. Anonymkode: 5dccc...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå