ssg92 Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 HEI Noen der ute som har erfaring med reisesyke barn. Vår eldste på 4 er veldig plaget med bilsyke, og syns det er vanskelig å få i han en reisesyke tablett. er det noen der ute som har erfaring med andre alternativer ?
makkapakka Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 jeg kjøpte armbånd fra apoteket som visst nok skulle ha effekt, men det hjalp ikke på min.
Severus Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Har du prøvd sånn der sea band fra apoteket? Om det ikke funker å dere må ty til reisesyketablett, ta å legg den på ei skje yoghurt eller i ei skje med syltetøy. Modern brukte å gi oss Paracet på den måten når vi var små.
Lyckeliten Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Gir gutten på 2 år reisesyketablett når vi skal kjøre over 20 min. Han kaster opp hver gang vi kjører noe over det og synes så synd på han. Legger tabletten i yoghurten, aldri vært noe problem. Tenkte også å prøve å sette han forover om ca et års tid for å se om det hjelper.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 26 minutter siden, ssg92 skrev: HEI Noen der ute som har erfaring med reisesyke barn. Vår eldste på 4 er veldig plaget med bilsyke, og syns det er vanskelig å få i han en reisesyke tablett. er det noen der ute som har erfaring med andre alternativer ? Når man er fire så må man lære seg å ta tabletter. Da får man ikke bestemme det selv. Prostafen er bitteliten og kan knuses i mat. Den fungerer fint for de fleste. Men husk å gi en time før (eller mer? Står på pakken) Anonymkode: 87302...690 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå