Gå til innhold

Snus om natten?

Nora-00

Anbefalte innlegg

Er det noen som snuser mens dere sover? 

Har du en snus inne hele natten da? Eller våkner du og tar den ut/bytter i løpet av natta?

Jeg føler at jeg må ha en snus under leppa for å klare å sovne, men våkner alltid en eller to ganger under natta, og må bytte til en ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kunne aldri tenkt meg å snuse mens jeg sov, spesiellt etter at en kamerat gjorde dette og endte opp med å svelge "snusbleia" og vi alle våknet til noen herlige lyder av en som kastet opp og var helt grønn i ansiktet.

Hvis du er så avhengig så ville jeg tatt en prat med legen, evt prøvd plaster eller noe lignende.

Anonymkode: fcdca...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så avhengig var jeg aldri da jeg snuste. Jeg hadde visst nok en bestefar som var så avhengig at han våknet om natta for å røyke, men han døde av kreft lenge før jeg ble født

Anonymkode: ccae8...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nora-00 skrev:

Er det noen som snuser mens dere sover? 

Har du en snus inne hele natten da? Eller våkner du og tar den ut/bytter i løpet av natta?

Jeg føler at jeg må ha en snus under leppa for å klare å sovne, men våkner alltid en eller to ganger under natta, og må bytte til en ny...

Vær så snill, Nora. Slutt å snus. Snus er generelt ufyselig, og ekstra ekkelt på jenter, av en eller annen grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så avhengig var jeg aldri da jeg snuste. Jeg hadde visst nok en bestefar som var så avhengig at han våknet om natta for å røyke, men han døde av kreft lenge før jeg ble født

Anonymkode: ccae8...8d9

Jeg både røyker og snuser, og når jeg ikke sover med snus, våkner jeg som oftest i løpet av natta og tar en røyk! Men nattrøyk er ganske digg igrunn! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, mann_86 skrev:

Vær så snill, Nora. Slutt å snus. Snus er generelt ufyselig, og ekstra ekkelt på jenter, av en eller annen grunn..

Hvorfor er du så mot snus? Og hvorfor er det liksom ekstra ille at jenter snuser? 

Det er jo helt vanlig! Omtrent alle jentene i klassen min snuser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nattrøyk er digg, det hender jeg gjør det samme. Sjelden i ukedagene, men i helgene skjer det støtt. 

Anonymkode: 77299...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, snuste aldri om natten. Har aldri sovnet med en snus i munnen. 

Anonymkode: b70c5...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nora-00 skrev:

Hvorfor er du så mot snus? Og hvorfor er det liksom ekstra ille at jenter snuser? 

Det er jo helt vanlig! Omtrent alle jentene i klassen min snuser! 

Jeg er imot all tobakk. Har alltid syns det har vært ufyselig, og spesielt røyk skader omgivelsene rundt.

Jeg vet at det er vanlig, men det er noe med det som er turn-off. Men røyking er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mann_86 skrev:

Jeg er imot all tobakk. Har alltid syns det har vært ufyselig, og spesielt røyk skader omgivelsene rundt.

Jeg vet at det er vanlig, men det er noe med det som er turn-off. Men røyking er verre.

Ja, deg om det! Jeg liker tobakk, og både røyker og snuser! Det er min sak, og jeg nyter det! 😄 Har ikke lyst til å kutte ut hverken røyk eller snus!

Men hvorfor mener du det er ekstra ille at jenter bruker snus, eller røyker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...