Saphyria Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Det er sommer og varmt, og vinduene står dermed åpne mykje av tida siden eg ikkje tåler varme. Men det kjem enormt med store fluer inn, og eg blir snart galen av dei. På under ei uke har vi nærmare 50 stk. i hus, og dei surrer rundt i alle rom og liker å lande på meg, i håret mitt, og andre stader. I tillegg driv dei med å parre seg, og når dei reingjer seg sjølv, så etterlater dei grums på både glass, bøker, planter, pc-skjermen og andre stader dei velger å gjere det på. Planene mine døyr av det, og eg er ikkje så begeistra for å måtte vaske etter dei.. Eg orker knapt ete, for det er ekkelt når dei lander på tallerkenen eller suser forbi ansiktet når eg skal putte mat i munnen. Fins det noko vindundermiddel som kan ta knekken på dei? Eg har hengt opp nokre fluepapir eg kjøpte på ebay i fjor, og dei er rimlig effektive, men no er eg tom for dei, og som dei fleste veit, så tek det lang tid å få ting når man bestiller frå ebay. Me har heller ikkje noko i huset som tiltrekker dei, og når dei først er komt inn i huset, så er det ikkje akkurat så lett å føyse dei ut igjen. Hjelp.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 32 minutter siden, Shedim skrev: Det er sommer og varmt, og vinduene står dermed åpne mykje av tida siden eg ikkje tåler varme. Men det kjem enormt med store fluer inn, og eg blir snart galen av dei. På under ei uke har vi nærmare 50 stk. i hus, og dei surrer rundt i alle rom og liker å lande på meg, i håret mitt, og andre stader. I tillegg driv dei med å parre seg, og når dei reingjer seg sjølv, så etterlater dei grums på både glass, bøker, planter, pc-skjermen og andre stader dei velger å gjere det på. Planene mine døyr av det, og eg er ikkje så begeistra for å måtte vaske etter dei.. Eg orker knapt ete, for det er ekkelt når dei lander på tallerkenen eller suser forbi ansiktet når eg skal putte mat i munnen. Fins det noko vindundermiddel som kan ta knekken på dei? Eg har hengt opp nokre fluepapir eg kjøpte på ebay i fjor, og dei er rimlig effektive, men no er eg tom for dei, og som dei fleste veit, så tek det lang tid å få ting når man bestiller frå ebay. Me har heller ikkje noko i huset som tiltrekker dei, og når dei først er komt inn i huset, så er det ikkje akkurat så lett å føyse dei ut igjen. Hjelp. Sett myggnetting på vinduene (det festes i kamen rundt vinduene), og slik slipper du å få fluene inn mens du lufter Anonymkode: 51fcf...7ec 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Ps @Shedim man får kjøpt slike myggnettinger beregnet på vinduer, med borrelåsfester på. Det er mulig at Chlas Ohlson og lignende forretninger har slike. Lykke til! Anonymkode: 51fcf...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå