AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Jeg veier 60 kg, og 1/3 av dette er fett. Jeg er tynn, men har mye fett som jeg vil bli kvitt. Kostholdet er jeg ikke flink med, men jeg vet hva jeg må gjøre annerledes og hva jeg må jobbe med. Det største problemet er trening. Jeg ønsker å få inn trening tre ganger i uka i tillegg til å være fysisk aktiv ellers i hverdagen, som å gå istedet for å kjøre, trapper istedet for heis, gå mye på jobb osv. På disse treningsøktene så ønsker jeg å jogge ca 30 minutter, for deretter å drive en times tid med styrke. Det er her jeg begynner å slite. Hva skal jeg gjøre, hvor mange ganger, osv... Lurer på om jeg bør kjøre full kroppsprogram hver gang, eller om jeg burde kjøre bein og rumpe ene dagen, mage/rygg andre dagen og armer tredje dagen? Hva er best? Kunne noen satt opp ett bra opplegg for en nybegynner?? Målet er å bli kvitt alt fettet, bli sterkere, men vil beholde en feminin kropp, selv med synlige muskler, men ønsker ikke store lår osv Anonymkode: 08c76...684
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Som nybegynner bør du gå for helkroppsprogram. Se på Stronglifts eller Starting Strengh, dette er to av de mest populære nybegynnerprogrammene. Google, og du finner masse om dem. Det er mye bedre å bruke et skikkelig program, satt opp av profesjonelle, og vel utprøvd av tusenvis av folk, enn et program rasket sammen av amatører på kg Forøvrig bør du starte med styrke, og så gå over til løping, om du må trene begge i samme økt. Om du først er sliten fra løpingen, vil det ødelegge styrketreningen din, og kan føre til at du skader deg ved å ikke klare å utføre teknikken korrekt. Anonymkode: 4c4d6...a17 2
kisskissbangbang Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som nybegynner bør du gå for helkroppsprogram. Se på Stronglifts eller Starting Strengh, dette er to av de mest populære nybegynnerprogrammene. Google, og du finner masse om dem. Det er mye bedre å bruke et skikkelig program, satt opp av profesjonelle, og vel utprøvd av tusenvis av folk, enn et program rasket sammen av amatører på kg Forøvrig bør du starte med styrke, og så gå over til løping, om du må trene begge i samme økt. Om du først er sliten fra løpingen, vil det ødelegge styrketreningen din, og kan føre til at du skader deg ved å ikke klare å utføre teknikken korrekt. Anonymkode: 4c4d6...a17 Og så enkelt og presist kan det sies. Gjør dette du, TS, så skal du se du blir sterkt og fin på no time.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Du veier 60 kg og har 33,33 i fettprosent? Det er da ikke så ille, for det som er normalt for kvinner er mellom 20 og 30. Men tviler på at du har fettprosent over 30 uansett. Har du sjekka eller bare gjetter du? Anonymkode: 96701...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå