Gå til innhold

tattoo.. turn on eller turn off?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva syns dere om tattoos på gutter ? hva blir evt "for mye" ? :)

Anonymkode: 96bab...702

Gjest Vause
Skrevet

Jeg liker det. Det blir i grunnen for mye når 80% av kroppen er dekt i blekk. Tatoveringer er hett! 

AnonymBruker
Skrevet

Tattiser har jo blitt så mainstream at det er umulig å generalisere. Det var kanskje litt badass på 60- tallet da sjømenn og bikers var de eneste som hadde de, nå er det bare harry og teit spør du meg.

Anonymkode: ee4de...b18

• Liker 7
Skrevet

ON! For mye? Har vel mye mer med motivene å gjøre enn hvor mye;) At det ikke er mye meningsløst feks fylletull, men gjennomtenkte budskap eller estetisk fine!:)  eneste no-no for min del er vel i ansiktet... :P 

• Liker 2
Skrevet

Hot.

• Liker 2
Skrevet

Turn on om det er gjennomtenkt og en helhet i det. Fylletatoveringer, tribals etc er turn OFF :kvalm:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke glad i det. I det hele tatt.

Anonymkode: 93069...c83

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gedigen turn OFF! Synes det er så utrolig harry!!!! 

Anonymkode: da6a6...338

• Liker 11
Skrevet

Jeg liker tatoveringer, så for meg er det turn on, med unntak av ansiktstatoveringer. Er ikke veldig stor fan av store halstatoveringer heller. Tatoverte hender, derimot...! :sikle:

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vittig. Hadde tenkt å starte en lignende tråd akkurat nå. Jeg synes det er hot hot hot. Både på menn og kvinner. Men kommer selvfølgelig an på hva slags tattis det er. Noe kan være stygt. En skrevende dame-tattis f.eks. Iew.

Anonymkode: 0ef31...e8b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Turn off, definitivt. 

Anonymkode: ca142...a97

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Problemet er bare at man må ha botox i hele kroppen for at de ikke skal flyte ut til ugjenkjennelige blekkladder i en myriade av rynker når man kommer i en viss alder:PSlike engangs tatoveringer man finner i Donald Duck er mye mer sexy, i tillegg til å være søte og morsomme.

• Liker 3
Skrevet

Me likey! Jeg liker det. Hvis det ikke er for mye - synes ikke tatoveringer over hele kroppen og ansiktet er så fint, men alle har jo forskjellig smak.

• Liker 2
Skrevet

Liker det veldig godt! Veldig sexy☺☺☺

og du finner alltid noen som sier "hva når du blir gammel?"ja hva da?du får rynker,jeg får rynker er ikke noe verre om man har tatoo eller ikke da heller.

Og de som synes det er "harry og teit" ja jeg synes stilen din med treningstights,MK veske og en halvstygg genser fra h&m er like harry og teit😉

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs på hva, hvor mye og hvem. 

Anonymkode: 5d052...ec5

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Hot på både menn og damer! Blir nesten skuffa når en mann jeg dater viser seg å ikke ha det.

Skrevet

Syns tatoveringer er sexy, kan egentlig ikke bli for mye.

Gjest Mythic
Skrevet

Liker ikke tatoveringer i det hele tatt, og har til alt overmål blitt sammen med en mann med mange tatoveringer. Når en faller for et menneske, spiller det ingen rolle om han er tatovert, og man egentlig ikke liker det, har jeg funnet ut. Om han hadde hatt på halsen eller i ansiktet hadde jeg nok styrt unna, det skal jeg ærlig innrømme.

Skrevet

Dere som mener tatoveringer blir stygge etterhvert som man blir eldre, sjekk denne:
https://www.buzzfeed.com/alisoncaporimo/24-reasons-to-never-get-a-tattoo?utm_term=.crdYoyg1r#.cgqv21qkr

Sjekk spesielt bilde 23:

"What am I going to do about my tattoos when I get old? ... Dunno mate, probably grow and epic beard and hang out with other bad ass dudes and generally look awesome. What are YOU going to do when you just look like any other old bastard?"

• Liker 1
Skrevet

turn off

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...