AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Når ville dere hatt sex for å unnfange en jente denne perioden? Anonymkode: 268e0...c16
Gjest Evans Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Den dagen du har størst mulighet for å bli gravid.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 16. juni kl 15:43. Presist! Anonymkode: 3f06e...45b 7
Henrihet Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 2 minutter siden, Evans skrev: Den dagen du har størst mulighet for å bli gravid. Og det er onsdag?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Hvis du har sex på selve eggløsningsdagen får du gutt. Hvis du vil ha jente, må du ha sex et par dager før eggløsningen, altså 17., 18. eller 19. hvis jeg husker rett Anonymkode: 11644...bfa
Havrekjeksen Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Det er vanvittig usikkert, mye også fordi eggløsning er estimert og ikke garantert, men også fordi mange tilfeldigheter spiller inn. Sædceller som bærer x-kromosom for jenter svømmer ikke like raskt som de som bærer y, men de lever lengre og er mer utholdende. Men det er veldig generelt, og tar ikke hensyn til alle de hundredevis av tilfeldigheter som til sammen leder opp til det øyeblikket en sædcelle treffer egget. Hadde det vært noen garantier inne i bildet, så hadde vi druknet i artikler og informasjon om hvordan å lage gutter og jenter. Jeg har gutt, og kunne godt tenke meg jente neste gang. Men jeg har ikke tenkt å stoppe å ha sex to dager før estimert EL for å kverke gutta og la hardføre jenter overleve, for det vil trolig ha mer innvirkning på min sjanse til å bli gravid den måneden enn på kjønnet. Så mitt tips er det jeg akter å gjøre. Ha sex hver/annenhver dag og tenke at 50/50 er en god sjans, og får jeg en gutt til så får jeg to fantastiske sønner! 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 Det der tror jeg bare er tull, enig med @Havrekjeksen Anonymkode: 5d41e...236 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #9 Skrevet 9. juni 2016 Har to gutter og en jente. Gutt 1, sex 30 timer etter positiv el test Gutt 2 og jente, sex på samme tidspunkt i forhold til eggløsning, 2 dager/ca 36 timer før, tok ikke el test,men har tydelige tegn på eggløsning Anonymkode: a040e...b07
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #10 Skrevet 9. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Natt til torsdag Anonymkode: b0755...603 Hvorfor nødvendigvis natt? Anonymkode: 12302...e0a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #11 Skrevet 9. juni 2016 De lærde strides om dette, de er rett og slett ikke enige om det er sant at sædcellene svømmer i så stor forskjellig fart at det er noen innvirkning på befruktningen. Og er det så viktig for deg å få en jente? Anonymkode: c7275...fe5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #12 Skrevet 9. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Når ville dere hatt sex for å unnfange en jente denne perioden? Anonymkode: 268e0...c16 Aldri, for om jeg var så innsnevret at jeg absolutt ville ha et bestemt kjønn, ville jeg forhåpentligvis hatt selvinnsikt nok til ikke å formere meg. Anonymkode: ec27b...fde 4
Thinkerbelle Skrevet 10. juni 2016 #13 Skrevet 10. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri, for om jeg var så innsnevret at jeg absolutt ville ha et bestemt kjønn, ville jeg forhåpentligvis hatt selvinnsikt nok til ikke å formere meg. Anonymkode: ec27b...fde Forstår ikke hvorfor noen blir så irritert over hva TS spør om.. Det er vel greit å ønske seg gutt eller jente? Selv om man ØNSKER seg det ene eller det andre så betyr det jo absolutt ikke at man blir skuffet om det er noe annet.. tror mange innerst inne tenker at "det hadde vært kjekt med gutt/jente".. om TS vil prøve noen helt harmløse metoder for å vippe naturen i retningen hun ønsker så spiller vel det ingen rolle? å si at hun ikke bør formere seg på bakgrunn av dette syns jeg er ufint, umodent og lite forståelsesfullt. TS: mener det er slik at man for å ha større sjanse for jente skal ha sex 2-3 dager før eggløsning. Da må du nødvendigvis kjenne syklusen din ganske godt.. 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #14 Skrevet 10. juni 2016 9 timer siden, Thinkerbelle skrev: Forstår ikke hvorfor noen blir så irritert over hva TS spør om.. Det er vel greit å ønske seg gutt eller jente? Selv om man ØNSKER seg det ene eller det andre så betyr det jo absolutt ikke at man blir skuffet om det er noe annet.. tror mange innerst inne tenker at "det hadde vært kjekt med gutt/jente".. om TS vil prøve noen helt harmløse metoder for å vippe naturen i retningen hun ønsker så spiller vel det ingen rolle? å si at hun ikke bør formere seg på bakgrunn av dette syns jeg er ufint, umodent og lite forståelsesfullt. TS: mener det er slik at man for å ha større sjanse for jente skal ha sex 2-3 dager før eggløsning. Da må du nødvendigvis kjenne syklusen din ganske godt.. Å tenke det innerst inne er noe helt annet enn å iverksette tiltak for å få det til (hvilket bare er tull, men det er nå en annen sak). Håper virkelig, virkelig ikke en eventuell gutt får vite at mammaen helst ville ha jente. Vet ikke heeelt om jeg kjøper at det er naturlig å ønske seg det ene eller andre, de jeg har hørt si sånt ønsker seg nesten utelukkende jenter - les: prinsesser de kan dolle opp. Anonymkode: ec27b...fde 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #15 Skrevet 10. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å tenke det innerst inne er noe helt annet enn å iverksette tiltak for å få det til (hvilket bare er tull, men det er nå en annen sak). Håper virkelig, virkelig ikke en eventuell gutt får vite at mammaen helst ville ha jente. Vet ikke heeelt om jeg kjøper at det er naturlig å ønske seg det ene eller andre, de jeg har hørt si sånt ønsker seg nesten utelukkende jenter - les: prinsesser de kan dolle opp. Anonymkode: ec27b...fde Du kan ikke tenke at dette kanskje hadde med sykdom å gjøre? Jeg har dessverre en blødersykdom som gjør at det er stor sannsynlighet at dersom jeg nå får en sønn, så vil han arve denne! Anonymkode: 268e0...c16 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #16 Skrevet 10. juni 2016 Lurt å informere om det i hovedinnlegget da, sånn at du slipper å bli mistenkt for å være bimbo med prinsessedrømmer. Anonymkode: ec27b...fde 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #17 Skrevet 10. juni 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke tenke at dette kanskje hadde med sykdom å gjøre? Jeg har dessverre en blødersykdom som gjør at det er stor sannsynlighet at dersom jeg nå får en sønn, så vil han arve denne! Anonymkode: 268e0...c16 Den 6/8/2016 at 23.11, AnonymBruker skrev: Hvis du har sex på selve eggløsningsdagen får du gutt. Hvis du vil ha jente, må du ha sex et par dager før eggløsningen, altså 17., 18. eller 19. hvis jeg husker rett Anonymkode: 11644...bfa Jeg tror det nærmeste du kommer å kjønnsbestemme er AB over sitt svar. Men til og med kjønnsbestemt befruktning med prøverør har 20-30% usikkerhet..så hvor mye bedre odds du har en 50/50 er ikke godt å si. Og sjansen for å bli gravid blir lavere hvis du har sex lenge før eggløsning. Anonymkode: 40ded...aa3
Thinkerbelle Skrevet 10. juni 2016 #18 Skrevet 10. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å tenke det innerst inne er noe helt annet enn å iverksette tiltak for å få det til (hvilket bare er tull, men det er nå en annen sak). Håper virkelig, virkelig ikke en eventuell gutt får vite at mammaen helst ville ha jente. Vet ikke heeelt om jeg kjøper at det er naturlig å ønske seg det ene eller andre, de jeg har hørt si sånt ønsker seg nesten utelukkende jenter - les: prinsesser de kan dolle opp. Anonymkode: ec27b...fde Jeg tenker det er naturlig å ØNSKE seg begge kjønn, det er tross alt forskjeller (kanskje ikke når de er små, men senere), og det må være kjekt å oppleve disse. jeg snakker heller ikke utelukkende om å ønske seg jente, men også gutt.. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #19 Skrevet 10. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å tenke det innerst inne er noe helt annet enn å iverksette tiltak for å få det til (hvilket bare er tull, men det er nå en annen sak). Håper virkelig, virkelig ikke en eventuell gutt får vite at mammaen helst ville ha jente. Vet ikke heeelt om jeg kjøper at det er naturlig å ønske seg det ene eller andre, de jeg har hørt si sånt ønsker seg nesten utelukkende jenter - les: prinsesser de kan dolle opp. Anonymkode: ec27b...fde Nå vet ikke vi nok om TS til å vite om hun ønsker seg utelukkende jenter. Kanskje har hun 2 gutter fra før og ønsker at den 3. skal bli en jente så de har begge kjønn i ungeflokken sin. Er det virkelig så ille? Veldig mange ønsker seg jo begge kjønn, og det er da ikke noe tabu, og bør heller ikke være det. Min venninne fikk nylig sin 3.sønn, og hun elsker de alle 3 over alt på jord, men hun var da ærlig da hun ble gravid med nr 3 at hun håpet det ble en jente, så de fikk oppleve det også. Men det gjør jo ikke at hun elsker sin sønn noe mindre likevel. Anonymkode: 796f8...f0d 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #20 Skrevet 10. juni 2016 Den 8. juni 2016 at 23.11, AnonymBruker skrev: Hvis du har sex på selve eggløsningsdagen får du gutt. Hvis du vil ha jente, må du ha sex et par dager før eggløsningen, altså 17., 18. eller 19. hvis jeg husker rett Anonymkode: 11644...bfa Dette har jeg også hørt, men hvis det hadde vært det eneste eller viktigste som hadde spilt inn, så ville det vel blitt født omtrent tre ganger så mange jenter som gutter. Anonymkode: 46b1d...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå