Gå til innhold

Unnskyldning for å avslutte date tidligere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på tinderdate i morgen. Planen er å treffes i byen også ser vi hva vi finner på. Men jeg har lyst å ha en unnskyldning dersom jeg vil avslutte daten tidligere, og ikke være med han hele kvelden. Jeg har jo aldri møtt han før, så jeg vet jo ikke om vi har god kjemi, selv om jeg føler det når vi prater på tinder. 

Så hvilken unnskyldning kan jeg bruke? Jeg ville ikke komme med en unnskyldning som han ikke kommer til å tro på. 

Anonymkode: 2cceb...451

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo si det som det er og satse på at han ikke er en dust som lager en scene ut av det. Han vil jo forstå det uansett når du ikke er interessert i kontakt lenger. 

Om du vil ha en unnskyldning kan du bare si at du må opp tidlig i morgen og derfor ikke kan henge ute hele kvelden, uten å forklare hvorfor.

Om han spør hvorfor kan du svare ett av følgende: jobb, legetime, kurs, skole/eksamen, avtalt å trene med en veninne. Mange muligheter, men pass på å velge en før du drar ut.

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Hva med å være ærlig og si at du synes dere ikke passer sammen? Jeg praktiserte det når jeg var singel og funket utmerket. At et par stykker ble pottesure og mente jeg var for direkte, var uinteressant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...