Gå til innhold

Noen med beroligende ord? :)


missfidget

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Natural

Jeg er litt uvitende om dette, men... er ikke brasilians voks nettopp å la det være en liten stripe midt på, da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er litt uvitende om dette' date=' men... er ikke brasilians voks nettopp å la det være en liten stripe midt på, da? :klø:[/quote']

nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal jeg ta for første gang brasilian voks....Har vurderte å ta ALT men vet ikke (Hva synes dere er best?). Jeg er litt redd selv om jeg har veldig høy smertegrense  :roll:  

Jeg er nok redd av det ukjente....har lest mye om det men noen råd hadde jeg tok imot med glede... :ler:

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå er det gjørt! Har vært på BareClinic som er rett på hjørne bak H&M (Domkirke). Kjempe rent og koselig salong på 1.etasje. Ringte dagen før å bestille time og de var vennlige og hadde ledige time også.

Nå jeg kom var jeg ikke redd men bare nervøs. Så for meg at jeg fikk panikk eller noe dumt men hun som gjør det var utrolige flink. Hun var tydeligvis kjempe erfart og vet du hva-etter dette har jeg funnet ut (for meg selv i hvert fall) at det er mer vondt å vokse bena. Smerte var det men gikk over veldig raskt. Hun var flink med å gi meg litt pause innimellom da jeg strek ut beina for å unngår kramper, for jeg måtte nemlig gjør noen gymnastikk for å få det til...leggene opp i lufta, en legge opp med en hande nede osv...Men denne dama var bare så hyggelige og vennlige. Hun bare pratet i vei og det likte jeg veldig godt. Som dere kan tenke det var mest smertefullt på venusberget men langt i fra utholdtbar. Jeg tror jeg hylte litt men mer lattermild enn at jeg lidet eller noe...

Hun var utrolig raskt, brukt omtrent 25 minutter, med voksing og pinsett etterpå. Det kjennes veldig sårbar nå og ser hoven ut men ellers er det veldig greit. Hadde ikke tenkt at jeg hadde likt å tå alt bort men det er altså helt OK. Vet ikke om jeg komme å beholde dette i flere mnd men det var gøy å prøve.

Anbefale henne på det HØYESTE. Hun er proff!! Heter Maria på BareClinic i Stavanger hvis noen trenger anbefaling. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...