ajarRun Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Ble inspirert av en annen tråd. Jeg prøvde å telle selv, men det kom for mange interessante (les pinlige/ubehagelige) seksuelle erfaringer opp i hodet så jeg gav opp før jeg traumatiserte meg selv.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Så var det på den igjen, enda en copycat post med vri. Du må virkelig kjede deg eller ha et sterkt ønske om å få opp tellingen på antall innlegg/poster her inne. Har til gode å se deg komme med noe fornuftig--har ikke vært her så veldig lenge, men dette blir for dumt Anonymkode: 30913...784 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 LOL hva slags erfaringer er det du har? Har du holdt på med jenter som har fetisj for oppkast eller noe? Anonymkode: ae93a...a2b
ajarRun Skrevet 8. juni 2016 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: LOL hva slags erfaringer er det du har? Har du holdt på med jenter som har fetisj for oppkast eller noe? Anonymkode: ae93a...a2b Nei, jeg tror det kunne vært pirrende akkurat det der, i riktig setting. Mer jeg som hadde en fetish for piller og dårlige avgjørelser en stund.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Litt gøy å se for seg alle jentene som har sugd deg stå på rekke og rad Når jeg teller så er det en god del jenter som har hatt pikken min i munnen ja Anonymkode: 53c06...a73
ajarRun Skrevet 8. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt gøy å se for seg alle jentene som har sugd deg stå på rekke og rad Når jeg teller så er det en god del jenter som har hatt pikken min i munnen ja Anonymkode: 53c06...a73 Litt sånn at man skulle ha linet dem opp og sagt:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå