AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Hei alle sammen! Jeg ble ferdig med eksamen i går. Nå vil jeg gjerne slappe av men jeg kjeder meg så fælt! Skulle så gjerne ha sett en god serie . Problemet er at jeg ikke klarer å finne noe... Har dere noen forslag? Det mest kjedelige jeg vet er sånne amerikanske sitcoms med forutsigbare vitser og masse skrik og skrål. Av spenningsserier liker jeg: - Broen - Sopranos - Breaking Bad Av humorserier liker jeg: - Seinfeld Av reality liker jeg: - Real housewives seriene.. Anonymkode: 14871...861
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Skam er jo det opplagte forslaget. Unge lovende syns jeg også var bra. Ellers: Younger- laget av skaperen av sex and the city. The fosters- koselig serie om et lesbisk par med mine, dine og våre fosterbarn. Blacklist- morsom vri på agent/spion serie. Homeland, hvis du ikke har sett den. Sykt bra spiondrama. Årets påskekrim på TV 2, the nightmanager. Britisk kvalitetskrim/spiondrama, virkelig noe av det bedre jeg har sett på lenge! The americans, hvis du ikke har sett den. Kult spiondrama fra den kalde krigen. Johan Falk- bra og realistisk svensk krim, og jeg digger Joel Kinnaman! Anonymkode: f8c94...774
Gjest kaninen Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Jeg kan anbefale "The Shield". Kun slått av The Sopranos i min bok. Fargo er også en god serie. I tillegg Ray Donovan, som noen her på forumet anbefalte meg. Den skuffet ikke.
Pinto2013 Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Quantico, ncis la, dexter, Modern Family, The blacklist, person of interest, Peaky Blinders, mammon, Bones, castle, The mentalist, criminal minds
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Bloodline på Netflix. Sesong 2 kom nettopp. Anonymkode: 34acd...bce 2
jupiter_c Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 siden du liker breaking bad, så liker du kanskje spinoffen "better call saul" også... 1
Bloodless Skrevet 8. juni 2016 #10 Skrevet 8. juni 2016 Siden du liker Broen, vil jeg anbefale Den som dreper. Ellers er jo Outlander bra.
RC Skrevet 8. juni 2016 #12 Skrevet 8. juni 2016 Spennende serier: Game of Thrones, Outlander, Vikings, Black Sails, Homeland, Orphan Black, The Americans, American Horror Story (spesielt første sesong), The Leftovers, The Walking Dead, Doctor Who Morsomme serier: Parks and Recreation, Modern Family, Big Bang Theory, Orange is the New Black
j23 Skrevet 10. juni 2016 #13 Skrevet 10. juni 2016 Jeg vil anbefale Revenge! Jeg likte også Sopranos, men Revenge er mye mer kvinnelig og en slags blanding med The Real Houswives... Veldig spennende og samtidig endel glam (rike folk, store hus og pene klær)! (Ellers likte jeg Dexter veldig godt, selv om jeg begynte å se det i den midterste sesongen og utover!:))
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #14 Skrevet 11. juni 2016 Mine hjernedøde tvserier som jeg ser når jeg har pause fra masterskriving: Younger Devious maids unreal mistresses vanderpump rules bachelor /bachelorette ...... mye hjernedød underholdning som fenger Dette er slik som får tiden til å gå, men du må ikke følge med så intenst som med game of thrones. Også kom jeg på wayward pines! Sett noen episoder, og det er veldig spennende! Anonymkode: 0f197...ebc
Forundret.. Skrevet 11. juni 2016 #15 Skrevet 11. juni 2016 Jeg vil anbefale Shameless, den amerikanske versjonen. Ser ikke at noen har nevnt den enda. Suits var også bra. Og ikke minst Marco Polo!! Alle tre er å finne på Netflix. Ellers så støtter jeg forslagene om The Vikings. Game of thrones. The orange is the new black. Outlanders ( bare hold ut de to første episodene). Black sails. The 100. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #16 Skrevet 11. juni 2016 Dersom du likte hvordan personene var mer "komplekse" i Breaking Bad, så kanskje House of Cards. Anonymkode: 7802c...2b6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #17 Skrevet 20. juni 2016 Er det en serie du må se så er det Wentworth! Anonymkode: 4c039...e2b
Gjest Hapi Skrevet 20. juni 2016 #18 Skrevet 20. juni 2016 The Killing - den Amerikanske versjonen, fantastisk med Joel Kinnaman! Finnes antagelig på Netflix True Detective sesong 1 med Matthew McConaughey og Woody Harrelson, finnes på HBO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå