Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kjekk mann kontaktet meg på en datingside og vi har hatt nesten daglig kontakt i ca.1 uke nå.For noen dager siden spurte han om jeg ville treffes en dag,og jeg sa ja.Vi ble enige om å møtes i morgen ettermiddag.

I dag etter jobb sendte jeg han en melding der jeg spurte hvor han vil treffe meg.Vi avtalte tidspunkt i går men ikke sted.

Etter dette har han vært innlogget 2 ganger uten å svare på meldingen min.Dette er en voksen mann på 40+ og meldingene hans har vært uten noen form for seksuelt og useriøst innhold..

Han er av typen som er online mange ganger daglig,og alltid svarer kjapt så jeg vet han har sett meldingen min.

Skal jeg regne med han ikke er interessert lengre?

Bør jeg svare noe eller bare la være?

Ble litt lei meg nå :( Gidder ikke sitte oppe til langt på kveld og vente på svar.

Anonymkode: bc0a6...722

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å presisere: Det er i dag ettermiddag og i kveld han har vært innlogget  to ganger,men uten å svare...

ts

AnonymBruker
Skrevet

Pust ut, slapp av, ikke overtolk dette! Kanskje han prøver å komme på et sted, kanskje han er opptatt med noe, kanskje han har kalde føtter. Gi han tid til å svare. Svarer han ikke noe før i morgen ettermiddag, kan du ta kontakt med han igjen.

Anonymkode: b5965...7b2

• Liker 1
Skrevet

Du har sendt melding og spurt. Hvis han ikke svarer, er han heller ikke noe å samle på. Vent å se. Han svarer nok. 

Ville ikke sendt en melding til. Du har spurt. Det er rett og rimelig at han skal gi et svar. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare fikk litt noia, etter det jeg hr lest her inne tidligere er det ganske vanlig. 

Anonymkode: ab331...872

Skrevet

Dere har snakket en uke. Dermed tviler jeg på du vet alt om hans "svarevaner"

litt for tidlig å begynne å stresse med det

AnonymBruker
Skrevet

Han svarte nå :)

Hadde jobbet overtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...