Gå til innhold

Treningsshorts med litt lengde

Anbefalte innlegg

Gjest moreno
Skrevet

Hei!

Noen av dere som har tips til treningsshorts til dame med litt lengde i beina? Mener da som går til litt over knærne eller midt på låret.

Mange av de fine shortsene fra eks Nike er så himla korte, føler de forssinner opp i rumpa med en gang :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er denne for kort? Den er lengre enn de helt korte.

Endret av exictence
Gjest moreno
Skrevet
10 minutter siden, exictence skrev:

Er denne for kort? Den er lengre enn de helt korte.

Ser ikke den du prøver å vise frem...?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser etter det samme. Forøvrig vil jeg anbefale litt løse shortser, med en liten splitt i siden på lårene. Dette gjør at shortsen ikke forsvinner oppover så lett, siden beinbevegelsen blir friere og ikke skyver shortsen oppover. Shorts uten splitt/med tettsittende bein ender for meg alltid opp med å se ut som en undikk etter 10 meters løping eller én knebøy..

Anonymkode: 79242...709

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser etter det samme. Forøvrig vil jeg anbefale litt løse shortser, med en liten splitt i siden på lårene. Dette gjør at shortsen ikke forsvinner oppover så lett, siden beinbevegelsen blir friere og ikke skyver shortsen oppover. Shorts uten splitt/med tettsittende bein ender for meg alltid opp med å se ut som en undikk etter 10 meters løping eller én knebøy..

Anonymkode: 79242...709

Veldig enig! Men ofte er slike shortser litt korte da...

AnonymBruker
Skrevet

Nike essential 8 inch running shorts er perfekt lengde for min del. Kan anbefale å lete i herreavdelingen dersom du ikke finner bra shorts/kort tights i dameavdelingen.

Anonymkode: 02caf...e5b

Gjest moreno
Skrevet

Da endte jeg opp med en shorts fra Swix! Litt mer lengde og løs passform. Vurderte lenge herreshorts fra Nike :P

AnonymBruker
Skrevet

Hva med 2XU? Jeg har en derfra som går til rett over kneet. Liker heller ikke at de blir for korte. 

Anonymkode: 9eb2f...49f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...