Gjest moreno Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Hei! Noen av dere som har tips til treningsshorts til dame med litt lengde i beina? Mener da som går til litt over knærne eller midt på låret. Mange av de fine shortsene fra eks Nike er så himla korte, føler de forssinner opp i rumpa med en gang
exictence Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 (endret) Er denne for kort? Den er lengre enn de helt korte. Endret 8. juni 2016 av exictence
Gjest moreno Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 10 minutter siden, exictence skrev: Er denne for kort? Den er lengre enn de helt korte. Ser ikke den du prøver å vise frem...?
exictence Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 20 minutter siden, moreno skrev: Ser ikke den du prøver å vise frem...? http://www.x-life.no/products/devotion-short-tights-dame
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Jeg ser etter det samme. Forøvrig vil jeg anbefale litt løse shortser, med en liten splitt i siden på lårene. Dette gjør at shortsen ikke forsvinner oppover så lett, siden beinbevegelsen blir friere og ikke skyver shortsen oppover. Shorts uten splitt/med tettsittende bein ender for meg alltid opp med å se ut som en undikk etter 10 meters løping eller én knebøy.. Anonymkode: 79242...709
Puny Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser etter det samme. Forøvrig vil jeg anbefale litt løse shortser, med en liten splitt i siden på lårene. Dette gjør at shortsen ikke forsvinner oppover så lett, siden beinbevegelsen blir friere og ikke skyver shortsen oppover. Shorts uten splitt/med tettsittende bein ender for meg alltid opp med å se ut som en undikk etter 10 meters løping eller én knebøy.. Anonymkode: 79242...709 Veldig enig! Men ofte er slike shortser litt korte da...
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Nike essential 8 inch running shorts er perfekt lengde for min del. Kan anbefale å lete i herreavdelingen dersom du ikke finner bra shorts/kort tights i dameavdelingen. Anonymkode: 02caf...e5b
Gjest moreno Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 Da endte jeg opp med en shorts fra Swix! Litt mer lengde og løs passform. Vurderte lenge herreshorts fra Nike
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Hva med 2XU? Jeg har en derfra som går til rett over kneet. Liker heller ikke at de blir for korte. Anonymkode: 9eb2f...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå