Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en oransje-aktig blond farge, og jeg lurer på om noen av dere vet hvilken toner som kan fungere best for dette dersom jeg ønsker en litt kaldere farge? På bildet under ser dere hårfargen i forskjellige lys. Vet ikke helt hvilken farge det er - varm mellomblond kanskje? Eller lys rødt/oransje..?

PicMonkey Collageerwtyhgjkm.jpg

Endret av kaffepulver
skrivefeil!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den naturlige fargen din? Den er honningblond! Vakker mot tonen i huden din og øyenbrynene. Ville ikke bytta den ut med kaldere toner i det hele tatt, du er jo så fin! Ville heller gjort den mer fyldig og levende nå mot sommeren med lysere striper i samme nyanse.

• Liker 4
Skrevet (endret)
4 minutter siden, palamina skrev:

Er det den naturlige fargen din? Den er honningblond! Vakker mot tonen i huden din og øyenbrynene. Ville ikke bytta den ut med kaldere toner i det hele tatt, du er jo så fin! Ville heller gjort den mer fyldig og levende nå mot sommeren med lysere striper i samme nyanse.

Min naturlige er kaldere. Men ellers ikke langt i fra! :) Liker å ha det litt lysere mot sommeren, så da bruker jeg enten å stripe eller bare lysne litt. Så kanskje litt striper hadde vært fint ja! :D 

Endret av kaffepulver
  • Liker 2
Skrevet

Du har nydelig farge! Ville ikke gjort noe med den. Hvis du må, prøv fudge sin lilla/blå shampo, heter clean blonde. Hilsen frisør 😄

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Banks skrev:

Du har nydelig farge! Ville ikke gjort noe med den. Hvis du må, prøv fudge sin lilla/blå shampo, heter clean blonde. Hilsen frisør 😄

Tusen takk! :) Kanskje jeg kan prøve det. Er det noe man kan få kjøpt på salong? Jeg kan jo se litt på nett etter den nå. Har litt lyst til å roe ned det oransje skjæret, men kanskje ikke endre det noe drastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...