kineknute Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Hei dere som er like crazy cat lady som meg. Jeg henter meg en ny kattunge (grå hannkatt) om en mnd, men sliter så fælt med å finne på navn. Har fra før av en kattepus som heter Monster. Vil ha noe i "samme stil", noen som har noe forslag?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 3 timer siden, kineknute skrev: Hei dere som er like crazy cat lady som meg. Jeg henter meg en ny kattunge (grå hannkatt) om en mnd, men sliter så fælt med å finne på navn. Har fra før av en kattepus som heter Monster. Vil ha noe i "samme stil", noen som har noe forslag? En grå gull kan jo hete 'grå gutt', eller bare 'grå'. Lit sving blir det på det om vi tar det på halvdårlig italiensk Forslag: Grigio (grå) Gatto Grigio (grå katt) Leker vi med navn som likner på Grigio så tenker jeg at Georg er et flott navn til en grå hankatt. Noe mer lekent, som fort er i samme kategori som 'Monster' er 'Turbo' eller 'Turbotarzan' Anonymkode: 48ecc...b04
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #9 Skrevet 8. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: En grå gutt kan jo hete 'grå gutt', eller bare 'grå'. Lit sving blir det på det om vi tar det på halvdårlig italiensk Forslag: Grigio (grå) Gatto Grigio (grå katt) Leker vi med navn som likner på Grigio så tenker jeg at Georg er et flott navn til en grå hankatt. Noe mer lekent, som fort er i samme kategori som 'Monster' er 'Turbo' eller 'Turbotarzan' Anonymkode: 48ecc...b04 Gutt skulle det stå. Anonymkode: 48ecc...b04
Minya Skrevet 9. juni 2016 #10 Skrevet 9. juni 2016 Kaos? Strofe? (som i Katta Strofe) Vi har Monsoon (kjette) og Typhoon (mons) og har en liste med naturkat(t)astrofer som navn til alle de neste kattene vi kommer til å adoptere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå