AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Her farget håret blått for ett par måneder siden etter å hatt andre farger og de gikk fint ut, men med denne blå fargen kjøpte jeg fra schwarzkopf og de andre var fra manic panic. Den blåfargen her er fortsatt litt igjen fra som jeg gjerne ville fått ut, farget håret lilla over det blå for å se noenlunde ok ut men nå er det grusom blå oransje blanding. Er det noe som vil fjerne dette? Jeg vasket håret ca 10 ganger på en dag for å bli kvitt mest mulig, jeg vil heller ikke dra til frisør da det aldri gjør det jeg ber om... Anonymkode: 293d7...277
kaffepulver Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 (endret) Prøv Colour B4. Det fjerner kun den hårfargen du har farget håret med, mørke flekker, etc. Hvis du har bleket/stripet hår under fargen vil den komme fram, for det kan selvfølgelig ikke fjernes siden det ikke er noe fargepigmenter å fjerne der. Du kan kjøpe på Vita blant annet. Det lukter råttent egg, men fjerner hårfarger ganske greit! Prøv å søk på det på YouTube og se om noen har prøvd det på blått hår. EDIT: Er faktisk ikke sikker på hvor bra det fungerer på blått hår, nå som jeg har søkt litt. Hvis du er desperat kan du jo prøve, men jeg ble litt usikker nå! Endret 8. juni 2016 av kaffepulver
Passive Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Colourb4 funker kjempebra på både mørk og knall hårfarge in my experience. Bare pass på å surre hodet godt inn med plastfolie mens det virker. Og ikke bry deg om fiselukten. 1
kaffepulver Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 31 minutter siden, Passive skrev: Colourb4 funker kjempebra på både mørk og knall hårfarge in my experience. Bare pass på å surre hodet godt inn med plastfolie mens det virker. Og ikke bry deg om fiselukten. Så bra :D det fungerte i alle fall på meg, med mørk brun hårfarge. Lykke til TS, med hva enn du prøver 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå