Gjest *Dina* i.i. Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 Hei. Har tenkt å kjøpe Gamecube til barna til jul. Hvor er det beste stedet å kjøpe dette på? Noen som vet butikker som har pakkeløsninger der man f.eks får med et spill e.l.? Hva med internettbutikker? Temnkte litt på Elkjøp, men syns ofte jeg har opplevd dårlig service der, så jeg vet ikke helt...
Nella Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 Tror elkjøp ligger blandt de billigste. 795,- så dumt å ikke kjøpe der da sånn sett. Men husk at du må kjøpe med minnekort også da... 250-300 tror jeg vi gav for det. Ellers er det noe som heter gamesmix som er nettbutikk og noe dyrere. Tror nesten jeg ville fulgt med litt i diverse rekalmekampanjer fra forskjellige sånne steder frem mot jul jeg. Til jul blir det solgt flest av spillekonsoller og det pleier å være pakketilbud på noe av dette ihvertfall som jeg har sett.... Så følg litt med du. Men som sagt, husk minnekort
Gjest Starya Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 Kjøpte på Elkjøp, da fikk vi med en disk med 3 Zelda-spill. Bestilte minnebrikke på nett.
liv Skrevet 2. november 2004 #4 Skrevet 2. november 2004 fåes kjøpt på spillbutikker og lekebutikker også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå