Gå til innhold

Nettdating og kriterier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg sitter her å kikker over listen med mine beste matcher, men merker mennene engasjerer veldig lite. Et bilde og litt tekst gir liksom ikke den store interessen og gnisten for meg til å ville prøve å bli kjent med vedkommende. 

Jeg begynner å komme i den alderen hvor det å etablere seg er selvsagt, men selv om singeltilværelsen ikke er så spennende så frister det heller ikke med noe nytt. Finner liksom ingen menn jeg kunne tenke meg å gå ut med. Tror ikke jeg har superhøye krav eller slikt, men føler det mer som et ork å begynne å date. Synes det kjennes slitsomt ut å bli kjent med nye menn og hele den pakken. Flere som har hatt det slik etter å ha kommet ut av forhold som har vart i flere år? (Er gått over et år siden det ble slutt og har ikke følelser for eksen). 

Anonymkode: 4befc...253

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært i noe forhold, men føler det absolutt sånn ja.

Anonymkode: 412a3...58a

Skrevet

Men, er ikke det egentlig en manifestasjon av dine egne oppfatninger om andre mennesker? Jeg leser mellom linjene at du frykter kjedelige mannfolk som ikke byr på noe. Men, har du aldri møtt et menneske som du har simpelthen digget fra første stund? En morsom, kul, underholdende person som er interessert i deg, interessant selv, og gir deg glede? De fleste av oss har jo det. Og de menn finnes også på nettdating. De reklamerer det kanskje ikke godt nok (og hvordan skulle man vel egentlig få til det...). 

Poenget mitt er at du bør prøve, og anta at det finnes en der ute som er superinteressant. Du må bare finne ham. Også bør du ikke gi deg før du finner ham heller. Hvis du ikke tåler kostnadene, så blir du singel for alltid selvfølgelig. Tiden løper fra oss alle. Hva venter du på, tenker nå jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet ikke.. er vel bare lei menn. De to siste forholdene mine var preget av ansvarsløse menn, føler jeg egentlig har det bedre som singel selv om det til tider kan bli litt ensomt på kveldstid. Når det er sagt er jeg ganske lei alle mine venninner for tiden også. Mulig det bare er en fase jeg er inne i, men kan ikke si at det å være singel resten av livet skremmer meg. Snarere tvert i mot så høres det herlig ut å slippe å ha en å rydde etter og gå å irritere seg over. 

Anonymkode: 4befc...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...