Gjest Colubra Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 Noen som vet hvordan man får blokkert kontakter som man tidligere har slettet, men da man slettet dem krysset av for at de fortsatt skulle kunne se påloggingsstatus? Hverken emailen eller navnet finnes på noen lister som jeg kan se. Heller ikke på tillatelseslisten? Er det mulig, eller kommer de alltid til å kunne se statusen min sålenge de ikke fjerner meg selv?
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 verktøy - alternativer - arkfanen personvern Der finner du hvilke som er i din tillatelsesliste og hvem som er i blokkeringslista. Flytt over fra tillatelseslista til blokkeringslista.
Gjest Colubra Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 Men jeg har slettet dem, så de er ikke på lista lenger. Eller vil det si at msn ikke registrerte at jeg fortsatt ville tillate dem å se statusen min?
Gjest Eir Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 Kontakter jeg har slettet, uten å blokkere ligger fortsatt i den lista ja.
Selma Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 Når kontaktene ikke ligger igjen under Personvern etter at du har slettet dem, så har iallefall ikke jeg funnet noen annen måte å gjøre det på enn å legge til kontakten på nytt, for så å blokkere og så slette kontakten igjen. Sålenge du ikke har blokkert kontakten din, vil den alltid kunne se din status, selv om du har slettet vedkommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå