AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Kjæresten min fyller 30 år på sensommeren. I bursdagsgave har jeg planlagt å gi han en tur til Italia som familien (både min og hans) ville være med på å sponse. Vi skal feire bursdagen hans med familien og jeg trenger sårt tips til hvordan gi den til han på et litt morsom måte. Jeg vil bestille billettene sammen med han fordi vi må finne ut av når det passer sammen, så han får ikke de fysisk i hånda på dagen. Det eneste jeg kommer på er å gi han en norsk-italiensk ordbok, men det er ikke spesielt morsomt eller spennende. Noen gode tips? Anonymkode: 1a3a2...bec
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Jeg skal ca det samme for kjæresten min som også blir 30 denne sommeren. Jeg tenkte jeg kunne bestille hotell, planlegge noen ting vi kan gjøre under ferieturen osv.. Hvis dere er på ferie den dagen han har bursdag, kan du jo høre med hotellet om de kan fikse en spesiell bursdagsfrokost eller lignende? Eller så kan du sette sammen en dag full av opplevelser som du tror han kommer til å like, og gi det til ham som et gavekort? Anonymkode: 226b9...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå