Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt hektet på å se sminke- og stilvideoer på YouTube i helgene og føler nesten at jeg holde tritt med kidsa med alle tipsene og produktene jeg har blitt kjent med etter hvert. :fnise:

Følgende synes jeg er flinke og underholdende:

Wayne Goss

Lisa Eldridge

Chloe Morello

Eleanna Pecherle

Patricia Bright

Noen andre som har dette som guilty pleasure?

Anonymkode: 277ec...a70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, elsker det🙈 Tati er min favoritt, hun er dritflink!

Anonymkode: 78340...17b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, elsker det🙈 Tati er min favoritt, hun er dritflink!

Anonymkode: 78340...17b

Ah takk for tipset, hun skal jeg sjekke ut!

Skrevet

Jepp! Chloe Morello er min favoritt. Liker også Shaaanxo, Desi Perkins, Lustrelux, Lauren Curtis og Promise Phan :)

• Liker 2
Gjest Vause
Skrevet

Jeg liker Jaclyn Hill, men hun kan være rimelig irriterende og snakke veldig høyt til tider. Uansett er hun dyktig, en veldig flott dame. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, mulberry skrev:

Jepp! Chloe Morello er min favoritt. Liker også Shaaanxo, Desi Perkins, Lustrelux, Lauren Curtis og Promise Phan :)

Enig! Chloe Morello har genial humor. 

Jeg klarer ikke Lauren Curtis lenger, det er noe med måten hun snakker på som irriterer meg sånn. Begynte å se på videoene hennes fordi vi har samme hudtone og hårfarge, men nå spoler jeg meg bare til slutten for å se det endelige resultatet :P

Skrevet

Har vel egentlig kikket på de fleste store guruene en eller annen gang, men nå er det Jeffree Star som gjelder her i gården. Ikke akkurat slik makeup jeg selv bruker til daglig, men UTROLIG underholdene og lærerikt :)

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Chloe Morello har genial humor. 

Jeg klarer ikke Lauren Curtis lenger, det er noe med måten hun snakker på som irriterer meg sånn. Begynte å se på videoene hennes fordi vi har samme hudtone og hårfarge, men nå spoler jeg meg bare til slutten for å se det endelige resultatet :P

Haha, egentlig litt enig angående Lauren :fnise: Likte henne mye bedre før (har fulgt henne i et par år), nå har hun blitt litt kjedelig syns jeg. Hun virker liksom litt lei av hele greia. Det som irriterer meg med henne er derimot at hun hele tiden skal være så overdrevent politisk korrekt, haha. På snapchat har hun minst èn sånn laaang "tale" om moral og rett og galt hver dag... Virker litt selvopptatt også kanskje - videoen om hårklippen hennes nå nylig?? Herregud, såå mye styr over en hårklipp og det var så vidt hun klipte noe som helst:ler: Filmteam med på slep og klapping og jubel når hun var ferdig, den syns jeg var klein. Ellers virker hun som en fin person da :)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, mulberry skrev:

Haha, egentlig litt enig angående Lauren :fnise: Likte henne mye bedre før (har fulgt henne i et par år), nå har hun blitt litt kjedelig syns jeg. Hun virker liksom litt lei av hele greia. Det som irriterer meg med henne er derimot at hun hele tiden skal være så overdrevent politisk korrekt, haha. På snapchat har hun minst èn sånn laaang "tale" om moral og rett og galt hver dag... Virker litt selvopptatt også kanskje - videoen om hårklippen hennes nå nylig?? Herregud, såå mye styr over en hårklipp og det var så vidt hun klipte noe som helst:ler: Filmteam med på slep og klapping og jubel når hun var ferdig, den syns jeg var klein. Ellers virker hun som en fin person da :)

Ahaha, ja! Hadde hun tatt hele manken ville det vært noe annet. Jeg tror nok hun bare er snill og god, men ja, ikke så spennende å høre på. Jeg så forresten en gammel video av Lauren og Chloe Morello sammen, det var kleint det. Null kjemi og sånne halvbitchy "spøker", virka greit usikre begge to.

Skrevet

Elsker sichenmakeupholic og Ponymakeup :Pmen jeg digger mye koreanske stiler siden de gjerne er mer naturlige enn amerikanske 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Badass skrev:

Jeg liker Jaclyn Hill, men hun kan være rimelig irriterende og snakke veldig høyt til tider. Uansett er hun dyktig, en veldig flott dame. 

Enig! Hun er litt høylytt, men er veldig dyktig og flink å lære bort & komme med tips.

Liker også Zoella (Zoe Sugg). Hun er så søt og skjønn og det jeg liker med henne er at hun er så rolig og avslappende -videoene er alltid så koselige. Så jeg tar meg alltid en kopp te eller kaffe når jeg skal se videoene hennes. Hun har mer forskjellige typer videoer da, men det liker jeg. Blir så fort lei av "det samme", jeg. :)

Skrevet

Jeg liker JLovesMac. Hun er veldig underholdene. Hun tar også for seg andre jentetemaer, som mannfolk, mensen, mote og selvfølgelig selvsikkerhet :rolleyes: 

JuicyStar07 er også veldig, veldig flink. Hun har for det meste sminke med et innslag av interiør. Men jeg plages med at hun snakker veldig mye. Videoene blir så mye lengre enn nødvendig. Også er hun ikke like morsom som JLovesMac. Juicystar blir med seriøs.

Zoella liker jeg også veldig godt. Hun er veldig rett på sak. Hun har også mye DIY- og motevideoer. Det er ikke kun sminke :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dilla på de før, men jeg har ikke mye troverdighet til de lenger. Mange av de blir også veldig masete, og bruker altfor mye sminke. Bortsett fra dronninga Lisa Eldridge. Hun er så genuint flink. Liker også Pixiwoo, til tider. 

Anonymkode: ba3b6...4bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lisa Eldridge er helt klart den beste

Anonymkode: e41e4...025

• Liker 2
Skrevet

Ser mest på Tati, Graveyardgirl og Nikkietutorials.  Men det irriterer meg at mye av det de prater om og tester ut er sponset.  Man vet jo aldri hvilke produkter som virkelig er bra!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Åh, og Hannah Maggs er også utrolig flink og dyktig. Hun er så rolig, avslappet og i tillegg har fokus på at sminken skal se naturlig ut. Hun vil ikke se annerledes ut og vil ikke pakke på sminke. Hun vet hva hun gjør og er i tillegg utrolig jordnær, noe jeg liker. 

(Nå har hun laget ny YouTube kanal, siden den forrige ble om til en familie-video-kanal. Nå heter hun bare Hannah Maggs på YT)

Endret av kaffepulver
Skrevet

Vel, mine favoritter er f.eks. Alissa Ashley. Grunnen er at hun har samme type øyelokk som meg.. Må ha noen å se etter som har likt meg.. Elsker å sminke meg ellers. Så har jeg også Glam&Gore som favoritt.. ;)

Skrevet

Liker KathleenLights. :) Hun er kjempesøt og morsom. Og flink da. Fikk litt sjokk da jeg fant ut at hun godt inn i 20-årene og gift, for hun ser ut som en fjortis. :P

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...