AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Tenker å ta danmarks båten. Ta den til hirsthals også står den i land i 6 timer tror jeg også tilbake til norge igjen. Men hva gjør man på båten i alle de timene og hva kan man gjøre i hirtshals? Noen som har funnet på å gjort det før? tips? :D Anonymkode: ed5b5...ca7
ToveM Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Er det Fjordline fra Bergen/Stavanger du tenker på? Ikke mye å gjøre i Hirtshals, Ta heller toget til Hjørring litt større by og greit med shopping/restauranger.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Har gjort det flere ganger med jobben/utdrikkingslag, og jeg angrer hver gang. Det er altså så forferdelig kjedelig på den båten, at jeg blir matt bare av å tenke på det. Må legge til at det i hvert fall er en fordel å ha med noen som kan underholde deg på turen. Anonymkode: 535bb...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 38 minutter siden, ToveM skrev: Er det Fjordline fra Bergen/Stavanger du tenker på? Ikke mye å gjøre i Hirtshals, Ta heller toget til Hjørring litt større by og greit med shopping/restauranger. Hjørring? Mye bra butikker der? Anonymkode: ed5b5...ca7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har gjort det flere ganger med jobben/utdrikkingslag, og jeg angrer hver gang. Det er altså så forferdelig kjedelig på den båten, at jeg blir matt bare av å tenke på det. Må legge til at det i hvert fall er en fordel å ha med noen som kan underholde deg på turen. Anonymkode: 535bb...2c4 Ja, det var det jeg tenkte på. Kjedelig å bare sitte rett opp og ned. Tenkte på å ta med noen. Nå er jeg den med mest liv i av de så blir ikke så mye liv hehe.. ikke så mye å gjøre på den båten.. lurer på å droppe det. Anonymkode: ed5b5...ca7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Kjedeligste båten av de alle. Den som går fra Oslo-København ev Oslo- Kiel er mye bedre:) Anonymkode: 1f522...e06 1
Gjest Becky48 Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Jeg hadde aldri tatt den turen bare for å få et par timer i Hirtshals, det er jo omtrent ingenting å gjøre der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå