Laban Skrevet 7. november 2004 #21 Del Skrevet 7. november 2004 Mads Ousdal (sønnen til Sverre Anker Ousdal). Nammis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #22 Del Skrevet 7. november 2004 Mads Ousdal (sønnen til Sverre Anker Ousdal). Nammis. men hadde det ikke vært for alderen er ikke faren Sverre så dum heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jupi Skrevet 7. november 2004 #23 Del Skrevet 7. november 2004 Liker Petter Solberg, jeg. Han er en likandes kar Så har jeg lyst å si Kristian Røkke, fordi han en gang kommer til å arve sinnsykt med penger... hehe... Og Kåre Conradi ser helt utrolig bra ut Pluss en liste med menn jeg kjenner her i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 8. november 2004 #24 Del Skrevet 8. november 2004 Trenger vi flere enn Trond Espen Seim? Etter min mening, NEI! Men gjerne flere av ham :-) Og nå er han single liksom da eller, ettersom jeg leste at hu Briskeby-berta er blitt sammen en eller annen rocker fra Englandskottlandirlandellerhvordetnåvar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 8. november 2004 #25 Del Skrevet 8. november 2004 Mi liste: 1.Trond Espen Seim 2. Egil Pay http://gfx.dagbladet.no/kultur/2001/03/31/...bertineegil.jpg 3. Jon Almaas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 9. november 2004 Forfatter #26 Del Skrevet 9. november 2004 Synd det bare finnes èn av hver av alle disse kjekkasene. Skulle vært flere å ta av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #27 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg liker godt han nye barneombudet! Har etterhvert innsett at det er slike menn(utseendemssig) som jeg som oftest faller for, og som jeg burde satse på om jeg vil få forholdet til å vare. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #28 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg liker godt han nye barneombudet! Har etterhvert innsett at det er slike menn(utseendemssig) som jeg som oftest faller for, og som jeg burde satse på om jeg vil få forholdet til å vare. :o Og siden jeg ALLTID legger merke til stemmen kan jeg ta med Trond Espen Seim også! En mellomting her hadde vært fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #29 Del Skrevet 12. november 2004 meg selv. men..........jeg er gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 12. november 2004 #30 Del Skrevet 12. november 2004 meg også 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #31 Del Skrevet 13. november 2004 Skriver dere inn på en single-tråd for å fortelle at dere er gift?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. november 2004 #32 Del Skrevet 13. november 2004 Skriver dere inn på en single-tråd for å fortelle at dere er gift?!! Er'kke noe forbud mot det altså Usikker -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 13. november 2004 #33 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg skrev bare inn for å fortelle at jeg var en godbit, jeg. Og ja, jeg er gift; giftet meg to ganger på et halvt år med samme dame, og hun blir bare høyere og flottere for hver dag og time som går..... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 13. november 2004 #34 Del Skrevet 13. november 2004 Kåre Conradi Morten Gamst Pedersen og kjæresten min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 14. november 2004 #35 Del Skrevet 14. november 2004 http://www2.nrk.no/redskap/bildegalleri/22054-1.html?1 sjekk denne.. mmmMoss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #36 Del Skrevet 1. januar 2005 Nå puster jeg kanskje liv i en vel gammel tråd, men dog, føler det er verdt det! Er det virkelig mulig at INGEN har nevnt NICOLAY CLEVE BROCH?? Han er snasen.. Jeg er også meeeget svak for Aksel Hennie. Enig med de som har nevnt Andreas Thorkildsen, Kåre Conradi og Terje Håkonsen. Oo.. Daniel Franck :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #37 Del Skrevet 1. januar 2005 Nå puster jeg kanskje liv i en vel gammel tråd' date=' men dog, føler det er verdt det! Er det virkelig mulig at INGEN har nevnt NICOLAY CLEVE BROCH?? Han er snasen.. Jeg er også meeeget svak for Aksel Hennie. Enig med de som har nevnt Andreas Thorkildsen, Kåre Conradi og Terje Håkonsen. Oo.. Daniel Franck :-)[/quote'] Ja, de er kjekke...det finnes også en del kjekke forfattere i Norge: Ari Behn, Kjetil A. Brottveit og Hans Chr. Børli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå