Gå til innhold

Norske godbiter...Mmm

Melissa Gioberti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Mads Ousdal (sønnen til Sverre Anker Ousdal).

Nammis.

men hadde det ikke vært for alderen er ikke faren Sverre så dum heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Petter Solberg, jeg. Han er en likandes kar :Hehe:

Så har jeg lyst å si Kristian Røkke, fordi han en gang kommer til å arve sinnsykt med penger... hehe...

Og Kåre Conradi ser helt utrolig bra ut :Nikke:

Pluss en liste med menn jeg kjenner her i Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vi flere enn Trond Espen Seim?

Etter min mening, NEI! Men gjerne flere av ham :-) Og nå er han single liksom da eller, ettersom jeg leste at hu Briskeby-berta er blitt sammen en eller annen rocker fra Englandskottlandirlandellerhvordetnåvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg liker godt han nye barneombudet! Har etterhvert innsett at det er slike menn(utseendemssig) som jeg som oftest faller for, og som jeg burde satse på om jeg vil få forholdet til å vare. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg liker godt han nye barneombudet! Har etterhvert innsett at det er slike menn(utseendemssig) som jeg som oftest faller for, og som jeg burde satse på om jeg vil få forholdet til å vare. :o

Og siden jeg ALLTID legger merke til stemmen kan jeg ta med Trond Espen Seim også!

En mellomting her hadde vært fint! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev bare inn for å fortelle at jeg var en godbit, jeg. :sjarmor:

Og ja, jeg er gift; giftet meg to ganger på et halvt år med samme dame, og hun blir bare høyere og flottere for hver dag og time som går..... :P

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Nå puster jeg kanskje liv i en vel gammel tråd, men dog, føler det er verdt det! Er det virkelig mulig at INGEN har nevnt NICOLAY CLEVE BROCH?? Han er snasen.. Jeg er også meeeget svak for Aksel Hennie. Enig med de som har nevnt Andreas Thorkildsen, Kåre Conradi og Terje Håkonsen. Oo.. Daniel Franck :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Nå puster jeg kanskje liv i en vel gammel tråd' date=' men dog, føler det er verdt det! Er det virkelig mulig at INGEN har nevnt NICOLAY CLEVE BROCH?? Han er snasen.. Jeg er også meeeget svak for Aksel Hennie. Enig med de som har nevnt Andreas Thorkildsen, Kåre Conradi og Terje Håkonsen. Oo.. Daniel Franck :-)[/quote']

Ja, de er kjekke...det finnes også en del kjekke forfattere i Norge: Ari Behn, Kjetil A. Brottveit og Hans Chr. Børli.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...