AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Hvor lenge før overtagelsen er det man pleier å skriver kontrakten ? Anonymkode: 30e20...aad
Tinibikini Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Jeg skrev kontrakt på mandagen, overførte pengene på fredagen og flyttet inn på søndagen.
Østlandet Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Før overtagelsen??? Det er vel viktig å ha et kontraktsmøte snarest mulig etter akseptert bud. Slik at det formelle i dokumentene er i orden. De gangerne jeg har vært borti dette har det blitt gjennomført kontraktsmøte før det har gått 14 dager. Uavhengig om det er 1, eller f eks 3 måneder til overtakelse. 1
Nuith Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 vi vant budrunde fredag, kontraktsmøte uka etter, overtagelse 2 mnd senere (vårt valg - huset var klart til overtagelse) .
Million Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge før overtagelsen er det man pleier å skriver kontrakten ? Anonymkode: 30e20...aad Jeg skrev kontrakt på kjøpet av min nye leilighet 1½ uke etter at jeg fikk vinnerbudet. Da vi solgte her vi bor nå, skrev vi kontrakt med kjøper en uke etter budrunden. Det pleier å gjøres ganske kjapt. Alle vil jo kontraktsfeste avtalen så fort som mulig.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge før overtagelsen er det man pleier å skriver kontrakten ? Anonymkode: 30e20...aad Det avtales på kontraktmøtet eller det kan stå i prospektet. Noen har flyttet andre selger før de har funnet ny bolig. Finnes dermed ingen regel. Anonymkode: 87d3b...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå