Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 jeg tror bush vinner, men håper at kerry vinner...
Gjest lilletroll Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 Mener bestemt dette spørsmålet har blitt stilt før, men jeg kan svare jeg.....jeg TROR(eller frykter, alt ettersom hvordan en ser det...) at Bush haler det hele i land, men håper på Kerry.
Helena Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 Jeg og. Er skikkelig spent, men frykter egentlig at republikanerne klarer å jukse til seg seieren som sist uansett
Melissa Gioberti Skrevet 2. november 2004 #4 Skrevet 2. november 2004 Av to onder håper jeg Kerry vinner. Men jeg frykter at Bush vinner. Greit nok, han er republikaner, men jeg liker ikke trynet hans. Tror verden vil tjene på et mer sympatisk og balansert menneske i front-rollen for USA utad og innad. Høyre i Norge er ikke det samme som "Høyre" i USA, derfor.. Kompetansen og intelligensen deres spiller liten rolle: det er jo administrasjonen og "de andre" som gjør jobben og planleggingen. Disse to kan bare smile og se pene ut og late som om de har full kontroll- mens de hjemme drikker og sier til venner at de egentlig ikke har peiling.
Gjest Gjesten Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 Det merkelege er jo at så mange faktisk stemmer på Bush etter avsløringar om valgjuks, feil grunn til å gå til krig, han er abortmotstander, tilhengar av dødsstraff og motstandar av homofilt partnerskap... Håpar på Kerry ja, av to onder og så vidare...
Gjest 1111 Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 Jeg håper inderlig på at Kerry vinner, men innerst inne vet jeg at han har liten sjans mot Bush.
Gjest Odense Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Håper på Kerry, men er ganske så sikker på at Bush klarer det igjen , enten på ærlig eller uerlig vis...
Gjest jan Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 det er egentlig samme fa*n..landet der blir aldri noe bedre alikevel. Er det noen andre enn meg som synes at Kerry..har det rareste gummi-fjeset ever?
Annie Skrevet 2. november 2004 #9 Skrevet 2. november 2004 Jeg håper på Kerry, men er redd at Bush vinner igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #10 Skrevet 2. november 2004 Jeg håper inderlig på at Kerry vinner' date=' men innerst inne vet jeg at han har liten sjans mot Bush.[/quote'] De er helt likt på meningsmålingene....
Arkana Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 Jeg er ganske sikker på at Bush dessverre vinner, men håper vel på Kerry (som egentlig bare er den bedre av to onder). Det er helt ufattelig at så mange stemmer på Bush, jeg skjønner ikke hva de tenker med!
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2004 #13 Skrevet 2. november 2004 Håper og tror på Kerry! Ellers må jeg si dette var en gjeng sutrete pessimister...
Gjest Valhalla Skrevet 2. november 2004 #15 Skrevet 2. november 2004 Jeg er utrolig spent! Har fulgt valgkampen hele veien og håper som kjent på Bush. Jeg gleder meg til jeg kan komme inn hit å si 4 more years!
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2004 #16 Skrevet 2. november 2004 Ja, det blir nok lite søvn i natt, er jeg redd.
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2004 #17 Skrevet 2. november 2004 Kerry klarer det! http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/usaval...ticle297756.ece CNN begynner visst å sende valgresultater for alvor kl 01.
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #19 Skrevet 2. november 2004 Kerry klarer det! http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/usaval...ticle297756.ece CNN begynner visst å sende valgresultater for alvor kl 01. Håper det blir resultatet også. I så fall har George W. Bush aldri vunnet et presidentvalg.
Gjest Valhalla Skrevet 2. november 2004 #20 Skrevet 2. november 2004 Power of the media sier jeg bare, nordmenn forstår ikke engang hvordan det er mulig å stemme Bush. Skulle ønske norsk media ikke var så ensidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå