Gå til innhold

Hei igjen! :) dere som sliter psykisk!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) har du lyst til å bli med å starte en venne gruppe elns? :)

Jeg sliter psykisk. Angst og mer hehe. Jeg går på nav og går i behandlig. Jeg bor rett i nærheten av Bergen og er 24 år og gift, men min mann kan være mye opptatt til tider. Jeg har ikke noe særlig med venner og liker ikke å sitte inne hele dagen. Det jeg liker å gjøre er det meste med natur, film, kino, lese bøker, spille på pc og ikke på pc.

Tenkte på noe som å starte hobby klubb, eller bare lage en vennegjeng der vi feks griller om sommeren, går på kino, sosiale kvelder hjemme hos noen osv.. eller bok klubb, tur klubb. Hehe jeg vet ikke jeg. Men hadde vært kjekt med et felleskap. 

Er noen med? :)

Anonymkode: 5ca1f...161

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som tørr? Trenger ikke å være forpliktende elns :)

AnonymBruker
Skrevet

Usikker

Anonymkode: a4f2a...de7

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usikker

Anonymkode: a4f2a...de7

Hvorfor usikker? :)

AnonymBruker
Skrevet

:P

AnonymBruker
Skrevet

Åh, synd du bor så langt unna:icon_frown: Her er jeg 24år, sliter psykisk,angst med mer, gift med en som har en jobb hvor han er mye borte, går på nav og bor på Østlandet... Var vel nesten helt likt som deg:tongue:

Anonymkode: b9a21...20e

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånne som meg du vil ha tak i, men jeg drister meg til et råd. :) Mange som sliter med angst vil føle at det er en altfor stor terskel å skulle møtes (på sikt). Hva med chat? Ta det derfra. Det går an å chatte en og en, og som gruppe. :) 

Anonymkode: 2d18f...b81

AnonymBruker
Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånne som meg du vil ha tak i, men jeg drister meg til et råd. :) Mange som sliter med angst vil føle at det er en altfor stor terskel å skulle møtes (på sikt). Hva med chat? Ta det derfra. Det går an å chatte en og en, og som gruppe. :) 

Anonymkode: 2d18f...b81

Ja, det viste jeg. Har angst selv. Håper bare noen kanskje tørte hehe :) er så lei av at angsten styrer meg. På tide med utfordringer i godt selskap :) men skjønner jo seff at det ikke går for alle. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh, synd du bor så langt unna:icon_frown: Her er jeg 24år, sliter psykisk,angst med mer, gift med en som har en jobb hvor han er mye borte, går på nav og bor på Østlandet... Var vel nesten helt likt som deg:tongue:

Anonymkode: b9a21...20e

Åh det var kjipt!! :( var jo helt likt nesten ja :P morsomt! 

Skrevet

Tråden stenges, da dette ikke er underforumet for kontaktannonser. Dersom du/dere vil ha kontakt med andre brukere for vennskap, bes vi om at dere tar det på Kontakt med andre brukere; her http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-kontakt-med-andre-brukere/

Minner om at man kan opprette en egen bruker, om man føler anonymiteten ikke blir tilstrekkelig ivaretatt med den man normalt er pålogget med.

Raven Emerald, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...