Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått ned 10 kg nå eter en del tur g jogging. Jeg ønsker å få definerte rumpe og lår etter hvert og lurer litt på hvilke øvelser som er godt som jeg kan gjøre hjemme? Jeg har sett mye på nett og fått opp ca titusen forskjellige øvelser, men jeg lurer på hvilke som er best for lår, spesielt innsiden og rumpe. Hvor mange repetisjoner bør jeg starte med? Er det noen nettsider dere kan anbefale for øvelser hjemme?
Jeg satser på å investere i noen små vekter etter hvert, men for øyeblikket har jeg kun min egen kropp og en gymmatte.

Anonymkode: 7c859...ec8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utfall kan gjøres med og uten vekter. Personlig føler jeg det er best å bruke manualer dog fordi det blir mer effektivt.  Svært mange kvinner trener utfall. 

Jeg synes også det er veldig effektivt å trene med kettlebell, så anbefaler deg å anskaffe noen sånne. Men knebøy o.l kan du gjøre uten vekter :) 

Det vil være best for deg om du trener styrke i andre deler enn bare rumpe og lår. Tren rygg, mage og bryst i tillegg :) 

Anonymkode: bd604...2c0

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått ned 10 kg nå eter en del tur g jogging. Jeg ønsker å få definerte rumpe og lår etter hvert og lurer litt på hvilke øvelser som er godt som jeg kan gjøre hjemme? Jeg har sett mye på nett og fått opp ca titusen forskjellige øvelser, men jeg lurer på hvilke som er best for lår, spesielt innsiden og rumpe. Hvor mange repetisjoner bør jeg starte med? Er det noen nettsider dere kan anbefale for øvelser hjemme?
Jeg satser på å investere i noen små vekter etter hvert, men for øyeblikket har jeg kun min egen kropp og en gymmatte.

MadBarz. Gratis. Last ned og kjør!!! Velg kategori legs og gjør som du får beskjed om.

AnonymBruker
Skrevet

Takker for tips. Jeg skal ta for meg resten av kroppen etter hvert, men starter i en ende for å få en rutine. Jeg vet at hvis jeg biter over for mye i starten så ender jeg opp med å feile. 

Jeg satser på å få inn øvelser for underkroppen og når det sitter så legger jeg til mere etter hvert :) 

Skrevet

Kjøp deg en treningsstrikk! De er geniale for hjemmetrening. Utfall, glute bridge, knebøy, markløft, pull through, kickbacks er alle gode øvelser å gjøre med en strikk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bulgarske utfall med vekter i hånda eller med ryggsekk. Ryggsekken kan du fylle med vannflasker eller hjemmelagde sandsekker

Anonymkode: aaee1...0f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn helt i starten hjalp hvertfall The Butt bible rumpa mi kjempemye! 

Anonymkode: 26d4f...4e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pistol Squats

Anonymkode: 39754...7f5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pistol Squats

Anonymkode: 39754...7f5

Ja for det er jo et kjempebra sted å begynne når man ikke har trent styrke før 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...