AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Jeg møtte for en måneds tid siden en mann ute på byen. Vi fikk en umiddelbar kjemi, og vi pratet og lo godt. Det ble til at han ble med meg hjem og vi hadde helt fantastisk god sex. Dagen etterpå lå vi i senga og koste masse, spiste mat sammen og så på film. Begge var enige om at dette måtte vi gjøre igjen fordi det var så morsomt, komfortabelt og deilig. Saken er den at jeg er 30 år og har et barn, og han er 26 år og lever et typisk ungkarsliv. Jeg er ikke på utkikk etter en kjæreste, men tenker heller at det kommer til sin tid. Så det er overhodet ikke noe jeg går aktivt inn for å finne meg. Mest av alt har jeg lyst til å ha en skikkelig god sommerflørt, som jeg kan finne på ting med, le med, og ha masse god sex med. Jeg blir sjeldent forelska, og det er noen år siden sist jeg var det. Jeg vet jo ikke om jeg kommer til å bli forelska i han her heller, det kommer jo an på veldig mye. Men det er absolutt en god mulighet siden jeg ikke har møtt en jeg trives så godt med på mange år. Vi snakker om alt mulig, ler mye, koser masse, og har som sagt veldig god sex. Vi har begge to sagt at dette bare er sex, uten å gå noe mer inn på hvorfor. For min del så handler det jo om at jeg ikke ser han som en potensiell kjæreste pga alderen og livssituasjonen hans. Etter det første møtet har vi møtt hverandre hver gang vi har mulighet, det vil stort sett si når jeg ikke har barnet mitt. Vi lager mat sammen, går turer sammen, trener sammen, og ser filmer sammen. Og har selvfølgelig veldig mye sex. Vi er gjerne sammen flere dager i strekk.For meg er dette perfekt nå. Jeg får god sex, masse kos, nærhet og hyggelig selskap. Men jeg synes også det er litt skummelt med tanke på at følelser kan utvikle seg. Er veldig dumt om jeg faller for denne mannen, og så kan det ikke bli noe mer. Jeg liker han allerede veldig godt, og gleder meg til hver gang jeg skal se han. Han spør også hver gang vi drar fra hverandre når vi kan ses neste gang, og at han alltid er åpen for å møte meg. Jeg har begynt å tenke at det kanskje ikke er så lurt å fortsette å møte han i tilfelle jeg utvikler følelser? Menn får jo ikke følelser så lett, og når han selv har sagt at dette bare er sex så er det en minimal sannsynlighet for at han utvikler noen følelser. Samtidig kan det jo hende at vi kan fortsette å ha det like hyggelig som nå uten at jeg får noe følelser, og da er det jo veldig dumt å kaste bort det som kan bli en kjempe fin sommer med han. Uff, jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. Har jo ikke lyst til å kutte han ut nå bare fordi jeg er redd for å falle, når det ikke er sikkert at det skjer en gang. Men igjen så ser jeg for meg at om det skulle skje, så vil jeg ende opp med å bli såra. Noen som har noen erfaringer eller råd? Anonymkode: 37032...34d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Du er 30 år gammel og har barn. Er ikke du litt gammel for å være pulevenninna til unge menn? Er du ikke ferdig med det ennå? Anonymkode: 49eab...f6c
Ms.solo Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Dere oppfører dere som kjærester når dere kun skal være knullevenner. Det der er nesten dømt til å mislykkes. bare at du oppretter en tråd om det vitner til at det er fare på ferde
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er 30 år gammel og har barn. Er ikke du litt gammel for å være pulevenninna til unge menn? Er du ikke ferdig med det ennå? Anonymkode: 49eab...f6c Ferdig med det ennå? Jeg har datet flere menn de siste årene, men jeg får ikke følelser for de. Jeg har ikke tenkt å hoppe inn i et forhold bare fordi de har lyst til å være med meg, eller fordi de er hyggelige menn. Det skal mer til enn det. Samtidig er det ikke vits å fortsette å date de når de er interessert i noe mer, og jeg ikke. Og jeg er ikke kun interessert i et kjapt ligg heller, men noen som jeg også kan ha det hyggelig med ellers. Kun sex er ikke interessant for meg. Nå har jeg altså møtt en jeg har det veldig hyggelig med i tillegg. Så ja, da vil jeg heller ha det hyggelig med han enn å aldri få nærhet og sex, eller å hoppe inn i et forhold fordi det er passende. Jeg har ingen problemer med å være singel, eller et stort ønske/behov for kjæreste. Men jeg har heller ikke lyst til å gå flere år uten sex og nærhet. Det er fire år siden sist jeg var i et forhold og var forelsket. Så om det skulle vært kriteriet for at jeg skulle få sex og nærhet, så hadde jeg jo levd i sølibat i alle disse årene. Ts Anonymkode: 37032...34d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 5 minutter siden, Ms.solo skrev: Dere oppfører dere som kjærester når dere kun skal være knullevenner. Det der er nesten dømt til å mislykkes. bare at du oppretter en tråd om det vitner til at det er fare på ferde Når vi er ute sammen så oppfører vi oss som venner, tar ikke på hverandre eller kysser hverandre da. Men jo, jeg forstår hva du mener. Og du har vel et godt poeng Anonymkode: 37032...34d
Ms.solo Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når vi er ute sammen så oppfører vi oss som venner, tar ikke på hverandre eller kysser hverandre da. Men jo, jeg forstår hva du mener. Og du har vel et godt poeng Anonymkode: 37032...34d Dere lager mat sammen, ser film sammen, henger sammen som venner, er sammen flere dager i strekk og i tillegg har dere sex. Om dette kun skal være et puleforhold er grensene her svært diffuse. Dette kommer neppe til å ende bra
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 41 minutter siden, Ms.solo skrev: Dere lager mat sammen, ser film sammen, henger sammen som venner, er sammen flere dager i strekk og i tillegg har dere sex. Om dette kun skal være et puleforhold er grensene her svært diffuse. Dette kommer neppe til å ende bra Ja, jeg burde kanskje bare droppe hele greia. Men er jo vanskelig det og når sexen er så utrolig bra Anonymkode: 37032...34d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 Det er fare for at du får følelser, og da kan du bli såret. På den annen side har du jo ingen andre nå, og du har det bra med han. Er det mulig å ta en prat med han hvis du kjenner at du får følelser? Spørre om han tenker seg at dette kan utvikle seg til et forhold. Ikke enda, men om en stund når det har gått litt mer tid. I grunnen har du bare to valg: Ta sjansen på å nyte det så lenge det varer, og ta det som det kommer senere. Eller kutte nå fordi du risikerer å få følelser og kan blir såret. Det vil si du må ta en sjanse, eller så må du bare kjøre helt safe og trekke deg ut. Anonymkode: 9b581...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #9 Skrevet 8. juni 2016 Tja.. Jeg har prøvd dette selv. Hadde en sexvenn og det gikk veldig bra, trodde jeg ikke skulle utvikle følelser, og var absolutt ikke itneressert i et forhold med ham. Det er faktisk helt umulig at vi kan ha et forhold. Etter to år begynte jeg å få følelser for ham, og da føltes det også for sent å bare la det gå, for vi var så nære hverandre. Det hadde utviklet seg så lenge og blitt en del av livet mitt som det var vanskelig å gi slipp på. Nå er det jo ikke noen stor fare for dere. Hvis det viser seg at dere får følelser for hverandre, så går det an å prøve på et forhold, eller må du være klar for at det kan være vanskeligere enn du tror når dere må slutte å treffes. Og om dere har fantastisk sex, kan sex med andre bli utrolig skuffende. Anonymkode: 8bba6...c42 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #10 Skrevet 8. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er 30 år gammel og har barn. Er ikke du litt gammel for å være pulevenninna til unge menn? Er du ikke ferdig med det ennå? Anonymkode: 49eab...f6c Han er 26, skriver hun. Altså fire år yngre enn henne. Anonymkode: 9eb9f...27f 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #11 Skrevet 9. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er fare for at du får følelser, og da kan du bli såret. På den annen side har du jo ingen andre nå, og du har det bra med han. Er det mulig å ta en prat med han hvis du kjenner at du får følelser? Spørre om han tenker seg at dette kan utvikle seg til et forhold. Ikke enda, men om en stund når det har gått litt mer tid. I grunnen har du bare to valg: Ta sjansen på å nyte det så lenge det varer, og ta det som det kommer senere. Eller kutte nå fordi du risikerer å få følelser og kan blir såret. Det vil si du må ta en sjanse, eller så må du bare kjøre helt safe og trekke deg ut. Anonymkode: 9b581...8f2 Jeg har tenkt en del, og bestemt meg for å fortsette å møte han. Det er jo overhodet ikke sikkert jeg får følelser engang, så det er jo å ta sorgene litt på forskudd. Det er lenge siden jeg har møtt noen jeg er så komfortabel med og trives så godt med, så da får jeg bare nyte det enn så lenge. Skal prøve å ikke tenke noe mer over det, og bare leve her og nå. Dersom jeg får følelser etter hvert så tenker jeg, som du sier, at jeg får ta det opp med han. Og skulle han si at det ikke kan bli noe mer, så får jeg bare kutte kontakten og gå videre. Blir jo for dumt å ikke unne set litt glede bare fordi man er redd for å bli såra, har jeg tenkt. Samtidig så føler jeg at menn som sier at det ikke er mer enn sex, Ikke har samme tilbøyelighet som kvinner til å endre mening. Har de sagt det, så blir det liksom sånn har jeg inntrykk av. Ts Anonymkode: 37032...34d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #12 Skrevet 9. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja.. Jeg har prøvd dette selv. Hadde en sexvenn og det gikk veldig bra, trodde jeg ikke skulle utvikle følelser, og var absolutt ikke itneressert i et forhold med ham. Det er faktisk helt umulig at vi kan ha et forhold. Etter to år begynte jeg å få følelser for ham, og da føltes det også for sent å bare la det gå, for vi var så nære hverandre. Det hadde utviklet seg så lenge og blitt en del av livet mitt som det var vanskelig å gi slipp på. Nå er det jo ikke noen stor fare for dere. Hvis det viser seg at dere får følelser for hverandre, så går det an å prøve på et forhold, eller må du være klar for at det kan være vanskeligere enn du tror når dere må slutte å treffes. Og om dere har fantastisk sex, kan sex med andre bli utrolig skuffende. Anonymkode: 8bba6...c42 Ja, men jeg tenker at jeg først og fremst skal ha det hyggelig med han i sommer, og så får jeg se etter det. Av egen erfaring så kommer følelsene mine relativt tidlig (de få gangene de først kommer), og har de ikke kommet iløpet av noen måneder, så vil de heller ikke dukke opp. Men om jeg da får følelser iløpet av noen få måneder, så et det jo heller ikke den store sorgen jeg må igjennom siden jeg ikke har rukket å knytte meg så sterkt til han iløpet av denne tiden. Blir vel evt ett par uker med litt "kjærlighetssorg", haha. Anonymkode: 37032...34d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #13 Skrevet 9. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er 26, skriver hun. Altså fire år yngre enn henne. Anonymkode: 9eb9f...27f Takk! Hahaha Jeg begynte å lure selv! Er det liksom nå jeg skal føle meg som en ekkel gammel dame som sikler etter unggutter? Det skal sies at jeg vanligvis har datet menn som er ett par år eldre enn meg, og det er vel hovedsaklig derfor jeg føler han her er uaktuell som en kjæreste. Jeg har tross alt barn, mens han som sagt lever et ungkarsliv. Anonymkode: 37032...34d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #14 Skrevet 9. juni 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Hahaha Jeg begynte å lure selv! Er det liksom nå jeg skal føle meg som en ekkel gammel dame som sikler etter unggutter? Det skal sies at jeg vanligvis har datet menn som er ett par år eldre enn meg, og det er vel hovedsaklig derfor jeg føler han her er uaktuell som en kjæreste. Jeg har tross alt barn, mens han som sagt lever et ungkarsliv. Anonymkode: 37032...34d Du er selvfølgelig ikke gammel, men jeg synes du skal holde deg unna dette. Jeg tror dessverre det er dømt til å mislykkes. Virker allerede som du har følelser der siden du faktisk oppretter en tråd og lurer på dette. Ville holdt meg unna med mindre dere bestemte dere for å prøve på noe mer. Anonymkode: 492dd...d26
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #15 Skrevet 9. juni 2016 Jeg synes det høres ut som du begynner å få følelser for ham allerede. Ikke nødvendigvis stormende forelskelse, men absolutt mer følelser enn det man har for noen man bare ligger med. Jeg sier ikke at det er galt, men at det er naivt å gå inn i denne relasjonen og tro at du ikke skal bli forelsket. Hvis jeg var deg ville jeg bare kjørt på og latt følelsene komme dersom de kom. Så får du heller ta sorgen når den kommer. Det er bedre å nyte nå og ha kjærlighetssorg i høst enn å gå ensom gjennom sommeren og savne noe som kunne vært skikkelig bra bare fordi du er redd for å bli såret. Anonymkode: fe225...49a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #16 Skrevet 9. juni 2016 Den 8.6.2016 at 11.33, Ms.solo skrev: Dere oppfører dere som kjærester når dere kun skal være knullevenner. Det der er nesten dømt til å mislykkes. bare at du oppretter en tråd om det vitner til at det er fare på ferde Det er det noen gjør. Og når de oppfører seg som kjærester og samtidig skal være knullevenner så kan det bare bli problematisk. Anonymkode: 0d944...855 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå