AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Del Skrevet 8. juni 2016 Noen som vet hvor fra Oslo det går buss fra til København, om det er trygge busser ellers noen anbefalinger når man vnelger en slik reisemåte? ønsker å se mest mulig. Anonymkode: 4fecd...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 8. juni 2016 #2 Del Skrevet 8. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvor fra Oslo det går buss fra til København, om det er trygge busser ellers noen anbefalinger når man vnelger en slik reisemåte? ønsker å se mest mulig. Anonymkode: 4fecd...a1f Ville heller valgt toget (Hvis du ikke vil fly eller båt). Er veldig langt å sitte på buss helt til København. På toget har du langt bedre muligheter til å bevege deg enn hva du kan på en buss. Har tatt bussen til Göteborg flere ganger (senest nå i påsken og det var helt trygt). Har dog aldri tatt den sør for Göteborg. Tar du tog må du bytte i Göteborg men dette er helt kurant å gjøre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 8. juni 2016 #3 Del Skrevet 8. juni 2016 Det går fra Oslo bussterminal.Tar tid,og kan være slit å sitte lenge. Mye folk som reiser i helgene. Det er billig og ok reisemåte,men behageligere med feks tog,eller dfds fra Oslo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Del Skrevet 8. juni 2016 Takk for svar, synes det virker så gøy å ta bussen- får sett så mye Anonymkode: 4fecd...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 8. juni 2016 #5 Del Skrevet 8. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, synes det virker så gøy å ta bussen- får sett så mye Anonymkode: 4fecd...a1f Da ville jeg ihvertfall hvis jeg var deg valgt Buss4you (Nettbuss alternativ) og gått for pluss klassen. Da sitter du i 2 etg. Reiser du alene kan du da velge enkeltsete. Da 2 etg har 1 + 2 seter. Setene er også bredere enn nede. Koster litt mere, og du kan og mot en liten avgift til velge eget sete. Og hvis du da vil se mest mulit er jo 1 rad kongeseter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #6 Del Skrevet 8. juni 2016 2 timer siden, Kjetil E skrev: Da ville jeg ihvertfall hvis jeg var deg valgt Buss4you (Nettbuss alternativ) og gått for pluss klassen. Da sitter du i 2 etg. Reiser du alene kan du da velge enkeltsete. Da 2 etg har 1 + 2 seter. Setene er også bredere enn nede. Koster litt mere, og du kan og mot en liten avgift til velge eget sete. Og hvis du da vil se mest mulit er jo 1 rad kongeseter. Tusen takk for svar, hjelper mye Anonymkode: 4fecd...a1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå