AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Jeg har mobilabonnementet og betaler fast sum hver mnd. Men jeg bruker stort sett offentlig nett. Vurderer kontantkort der du bare fyller på? Vet ikke om 299 i mnd er nødvendig for meg. Anonymkode: 5d4b2...1c1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Det er vel egentlig bare du selv som kan vite hva som er nødvendig eller ikke for deg. Er vel ingen andre som kan vite det? Anonymkode: 07587...935
ajarRun Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Det er jo bare å se på fakturaene dine for den siste, de siste månedene eller det siste året for å se hva du har brukt av ringeminutter og sms og så sjekke hva det hadde kostet med det aktuelle kontantkortet. 299 er svindyrt hvis du ikke trenger data, 199 får du en gigabyte data og ubegrenset av alt annet. Uten data finnes det mange billige abonnement.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 6 minutter siden, amativeReflection skrev: Det er jo bare å se på fakturaene dine for den siste, de siste månedene eller det siste året for å se hva du har brukt av ringeminutter og sms og så sjekke hva det hadde kostet med det aktuelle kontantkortet. 299 er svindyrt hvis du ikke trenger data, 199 får du en gigabyte data og ubegrenset av alt annet. Uten data finnes det mange billige abonnement. Trenger jo nett. Men, men det går vel an å kjøoe internettpakker, eller ha et billigere abonnementet med nett? Anonymkode: 5d4b2...1c1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mobilabonnementet og betaler fast sum hver mnd. Men jeg bruker stort sett offentlig nett. Vurderer kontantkort der du bare fyller på? Vet ikke om 299 i mnd er nødvendig for meg. Anonymkode: 5d4b2...1c1 Jeg betaler 99 hos onecall, bruker nettet mye men kobler jo på off.nett hele tiden så det går lite av mitt eget Anonymkode: 00d5c...a94
ajarRun Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trenger jo nett. Men, men det går vel an å kjøoe internettpakker, eller ha et billigere abonnementet med nett? Anonymkode: 5d4b2...1c1 Internettpakker koster vel ofte mye så jeg ville ikke satset på dem.
Britt Banditt Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Du kan få 1gb for 98,- (som holder for de fleste, hvis du som regel er tilkoblet wifi og ikke streamer mye musikk/film utenom). https://www.hello.no/ 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 Hittil har jeg brukt 592 av over 5000 mbden siste mnd. Tror dere Ice er bra? Anonymkode: 5d4b2...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå