Gå til innhold

Hvor mange har du sugd?

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 timer siden, Nordavind skrev:

Samme her. Klarer på ingen måte å slappe av under det. 

Så synd du ikke klarer å slappe av. For det må man jo gjøre for å nyte. Er man anspent får man ikke noe til. Håper du kanskje klarer å slappe av etterhvert :) Men det er jo noen menn som ikke liker å bli sugd uansett da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 timer siden, Nordavind skrev:

Har du noen gang møtt en mann som ikke liker å bli sugd?

Misforsto deg.

Endret av hog
Forvirring.
AnonymBruker
Skrevet
Den 8. juni 2016 at 8.41, KineAnd skrev:

I venninnegjengen har vi hatt en pågående diskusjon om blowjobs og terskelen for å gi. der enkelte nærmest har regler på at de kun går ned på ham om han gjør det på henne også, mens andre kanskje gir litt oftere.

rekorden er vel på rundt 30 gutter. 

Går heller ned på han, enn at han skal gå ned på meg, faktisk 

Anonymkode: cb389...4e5

AnonymBruker
Skrevet

Rundt hundre stykker. 

Anonymkode: 93dbe...7e9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt litt "penisskrekk" før så jeg har kun sugd 1 og det er min nåværende samboer :P Kun han som klarte å få meg trygg på akkurat den biten.

Anonymkode: 395b4...ee8

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rundt hundre stykker. 

Var noen av de omskjærte?

Anonymkode: 3fd4b...334

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sugd én person, og han er også den eneste jeg har hatt samleie med.

Anonymkode: ff771...08a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker også å suge, tenner meg utrolig mye, overrasker ofte kjæresten med bj etter jobb, eller når som helst jeg har lyst, eller han har lyst, men jeg går jo ikke rundt å suger alle på gaten for det om... Greit å ha litt klasse liksom :P

Hun som har sugdto, begge to i forhold. :)

Anonymkode: dc748...ff2

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker også å suge, tenner meg utrolig mye, overrasker ofte kjæresten med bj etter jobb, eller når som helst jeg har lyst, eller han har lyst, men jeg går jo ikke rundt å suger alle på gaten for det om... Greit å ha litt klasse liksom :P

Hun som har sugdto, begge to i forhold. :)

Hvor lang har han?

AnonymBruker
Skrevet

3 stk. Hatt sex med 2 av dem. 

Han jeg er i et forhold med nå sliter sykt med å slappe av under suging. Han sier han alltid har vært slik. De to andre hadde jeg aldri trøbbel med å få til å komme, men nå krever det virkelig innsats. Og da blir det liksom ikke like mye kos over det hele. 

Anonymkode: a6ce2...d90

Skrevet
Den 6/9/2016 at 23.50, kisskissbangbang skrev:

Blir dere ikke flaue over dere sjøl når dere hopper frem som bikkjer som har lukta løpetid når noen sier de "har elska å suge pikk fra de var 15" og liknende?

Jeg mener, er det virkelig slike ting som får det til å tingle hos dere, og må dere komme med nedverdigende "skryt" (som flink jente og liknende) hver gang dere ser det? Dere fremstår som mannsgriser. 

Det er så sjukt usexy med sånn oppførsel at herregud :ler:

Noen av oss synes nemlig det er moro å tulle med dette. Til og med èn jeg neppe tror du synes er en usexy mannegris. 

Skrevet (endret)

Ryddet for 

* Innlegg som inneholder diskriminerende eller hatefullt innhold om noens hudfarge, kjønn, nasjonale eller etniske opprinnelse, religion eller livssyn, homofile legning, leveform eller orientering, eller nedsatte funksjonsevne. Moderatorene tar utgangspunkt i Straffelovens § 135a, men på Kvinneguiden tillater vi heller ikke innlegg som inneholder oppfordringer til hat. Hvordan dette håndheves i praksis: Et kritisk blikk på verden rundt seg er noe vi ønsker og oppfordrer til, men vi tillater ikke innlegg som kun har et formål å fremme eller fyre opp under hat. Viser for øvrig til reglene våre om spekulasjon, ensidig meningspåvirkning, trakassering og krenkende utsagn.

samt avsporinger

Phaedra,adm

Endret av Phaedra
edit: og svar på innlegg som er ryddet
Skrevet
Et øyeblikk siden, Fysikeren skrev:

Noen av oss synes nemlig det er moro å tulle med dette. Til og med èn jeg neppe tror du synes er en usexy mannegris. 

Han er på mange måter en usexy mannegris han og, sjøl om han i akkurat dette tilfelle åpenbart bare skrev det for å fjase med (eventuelt irritere) meg. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang har han?

Vet ikke helt, mellom 15-17 cm regner jeg med. Eneste problemer med å suge han er at den er veldig tykk, spesielt på siden, så jeg kan ikke suge han med hode fra siden om du skjønner, for da klarer jeg ikke få den inn i munnen :P om jeg sitter mellom bena hans, står på kne etc., så får jeg inn hele.

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt, mellom 15-17 cm regner jeg med. Eneste problemer med å suge han er at den er veldig tykk, spesielt på siden, så jeg kan ikke suge han med hode fra siden om du skjønner, for da klarer jeg ikke få den inn i munnen :P om jeg sitter mellom bena hans, står på kne etc., så får jeg inn hele.

Hvor tykk? 12-13 omkrets?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rundt hundre stykker. 

Har du sugd flere samtidig? var ganske mange :ohmy:

Anonymkode: 938a9...4f5

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tykk? 12-13 omkrets?

Jeg aner ikke!! Tykkere enn gjennomsnittet hvert fall, men den er ikke helt rund, bredere enn den er "høyere".

Hvordan det egentlig? 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke!! Tykkere enn gjennomsnittet hvert fall, men den er ikke helt rund, bredere enn den er "høyere".

Hvordan det egentlig? 

Haha bare lurer.

Fordi min er 13/13.5/14 lang/bred, men føler den er altfor liten. Kunne du hatt sex med en fyr med en slik str/har du hatt det?

Skrevet

Det er vel ikke noe jeg går rundt og teller, men det er kanskje rundt det samme antallet som jeg har hatt samleie med.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha bare lurer.

Fordi min er 13/13.5/14 lang/bred, men føler den er altfor liten. Kunne du hatt sex med en fyr med en slik str/har du hatt det?

Det kunne jeg selvfølgelig, den eneste penisen jeg ikke kunne hatt sex med er en som er for stor. Har bare hatt sex med samboerne min og eksen min, men eksen var noe mindre enn min nåværende, kanskje rundt din lengde og tykkelse, men jeg aner egentlig ikke, har aldri målt og klarer ikke se for meg størrelse, eller se hvor stor en penis er når jeg ser den. Han var hvert fall veldig god i sengen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...