Gå til innhold

Hvor mange har du sugd?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Fordi jeg bare elsker å suge og har sugd kuk siden jeg var 15. Ofte på fest da jeg var ung ,sugde vi guttene. Jeg har alltid tent på  å suge en mann og kjenne sæden komme. Just love it. Tenner mye mer på å gi enn å få, så det ligger vel i det og :)

Vi skulle møtt hverandre da as. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, Fysikeren skrev:

Vi skulle møtt hverandre da as. 

;)

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Fordi jeg bare elsker å suge og har sugd kuk siden jeg var 15. Ofte på fest da jeg var ung ,sugde vi guttene. Jeg har alltid tent på  å suge en mann og kjenne sæden komme. Just love it. Tenner mye mer på å gi enn å få, så det ligger vel i det og :)

:fnise::) ler ikke av deg, bare synes den delen høres ut som en ung jente som elsker godteriet sitt.

Anonymkode: 91977...84d

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise::) ler ikke av deg, bare synes den delen høres ut som en ung jente som elsker godteriet sitt.

Åja, denne jenta liker virkelig sitt godteri. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sugd færre enn jeg har ligget med, men igjen ligget med alle jeg har sugd. 6 stk har jeg sugd, 3 av de var jeg i fast forhold med og 3 holdt jeg på med over lengre tid. Har ikke sugd noen one night stands.

Anonymkode: 67603...440

Skrevet

Fire stk. Har hatt samleie med flere enn jeg har sugd. Jeg synes oralsex er veldig intimt, det er ikke noe jeg gjør før vi er i et fast forhold.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Pompom skrev:

Fire stk. Har hatt samleie med flere enn jeg har sugd. Jeg synes oralsex er veldig intimt, det er ikke noe jeg gjør før vi er i et fast forhold.

Hvor mange har du hatt samleie med?

Anonymkode: df4db...0b5

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, KineAnd skrev:

I venninnegjengen har vi hatt en pågående diskusjon om blowjobs og terskelen for å gi. der enkelte nærmest har regler på at de kun går ned på ham om han gjør det på henne også, mens andre kanskje gir litt oftere.

rekorden er vel på rundt 30 gutter. 

Er vedkommende prostituert?

Anonymkode: f580e...b3d

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du hatt samleie med?

Anonymkode: df4db...0b5

Ni stk - ikke sånn heidundrande mange, men nok til at jeg har vært i flere langvarige forhold. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

:fnise::laugh:

Skrevet
20 timer siden, Mysticgirl skrev:

Dette var deilig lesning!

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Mysticgirl skrev:

My kind of girl ;)

Skrevet

Blir dere ikke flaue over dere sjøl når dere hopper frem som bikkjer som har lukta løpetid når noen sier de "har elska å suge pikk fra de var 15" og liknende?

Jeg mener, er det virkelig slike ting som får det til å tingle hos dere, og må dere komme med nedverdigende "skryt" (som flink jente og liknende) hver gang dere ser det? Dere fremstår som mannsgriser. 

Det er så sjukt usexy med sånn oppførsel at herregud :ler:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Blir dere ikke flaue over dere sjøl når dere hopper frem som bikkjer som har lukta løpetid når noen sier de "har elska å suge pikk fra de var 15" og liknende?

Jeg mener, er det virkelig slike ting som får det til å tingle hos dere, og må dere komme med nedverdigende "skryt" (som flink jente og liknende) hver gang dere ser det? Dere fremstår som mannsgriser. 

Ikke mye som skal til for å få dem på kroken.. :hoho:

Anonymkode: 7d9a1...a05

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Hvorfor synes du det er rart egentlig? 

Og hva er nedverdigende med det? Det er i så fall hun som nedverdiger seg selv. Vi menn liker slike billige damer. Ikke til forhold så klart, men til uforpliktende sex er de ypperlige. 

Anonymkode: 39b76...4f3

• Liker 1
Gjest carmabell
Skrevet

To her, ganske kresen på å gi BJ jeg. 

Gjest Nordavind
Skrevet
21 timer siden, Mysticgirl skrev:

Har du noen gang møtt en mann som ikke liker å bli sugd?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Hva er flaut med å like og bli sugd? YOLO ;) Flaue kan vi være når vi sitter på gamlehjem og mimrer over sinnsyke ting vi har gjort:fnise:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mye som skal til for å få dem på kroken.. :hoho:

Anonymkode: 7d9a1...a05

De vil vel ikke ha meg på kroken pga de uttrykker at de liker jenter som suger?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor synes du det er rart egentlig? 

Og hva er nedverdigende med det? Det er i så fall hun som nedverdiger seg selv. Vi menn liker slike billige damer. Ikke til forhold så klart, men til uforpliktende sex er de ypperlige. 

Anonymkode: 39b76...4f3

Jeg ser hvem du er ;) 

1 time siden, Nordavind skrev:

Har du noen gang møtt en mann som ikke liker å bli sugd?

Ja, en eneste gang snakket jeg med en mann på nett som sa han ikke likte å bli sugd. Men det var pga usikkerhet sa han og at han ikke klarte å slappe av :) Har aldri møtt han i virkeligheten , bare snakket med han på nett :) Så det finnes jo menn som ikke liker å bli sugd.

Gjest HarryDotter
Skrevet
1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Du er over 25 år? Da bør du vite hvor enkelt det er å "tingle" menn ;) Menn kan si ting rett ut, spesiellt når det kommer til det seksuelle. Det betyr ikke at de er mannsgriser vetu. Men hvor gamle de er blir jo en annen sak.

Menn er så vant til at damer reagerer og svarer slik du gjør nå, når de snakker om sex med kvinner, så når en dame er den rake motsetning, så tør dem være litt rappe i kjeften. Og mottageren av denne "nedverdigende skryten" ser da ut til å sette pris på det? Mange menn driter også litt i hvordan de fremstår på ett seksualforum :fnise:

Hadde det vært myntet direkte på deg ville jeg helt klart hatt medfølse, for jeg skjønner akkurat den følsen du poengterer. Var ikke uenig i det.

Gjest Nordavind
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Ja, en eneste gang snakket jeg med en mann på nett som sa han ikke likte å bli sugd. Men det var pga usikkerhet sa han og at han ikke klarte å slappe av :) Har aldri møtt han i virkeligheten , bare snakket med han på nett :) Så det finnes jo menn som ikke liker å bli sugd.

Samme her. Klarer på ingen måte å slappe av under det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...