AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #21 Skrevet 8. juni 2016 23 minutter siden, Klopp skrev: Ja. Er du bifil? Hvorfor selger du deg selv? Anonymkode: c1ce9...cc4
Gjest Klopp Skrevet 8. juni 2016 #22 Skrevet 8. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du bifil? Hvorfor selger du deg selv? Anonymkode: c1ce9...cc4 Mer bisexuel. Trenger pengene.
Fysikeren Skrevet 8. juni 2016 #23 Skrevet 8. juni 2016 4 timer siden, Mysticgirl skrev: Jeg har sugd langt flere enn jeg har hatt samleie med Hvordan har dette seg egentlig? For å bidra litt: Omtrent like mange. Nesten alle jeg har hatt sex med har sugd meg, men det er noen få som bare har gjort det ene eller det andre.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #24 Skrevet 8. juni 2016 3 timer siden, makar skrev: Ikke verst! Respekt for at du klarte og vente med å få noe inni deg til du var over 18! Hvorfor det egentlig? Sex er en fin ting, så hvorfor er det mer respektfullt å vente til man er over 18, så fremt man venter til man er gammel nok og klar? Når man suger, har man jo uansett sex. Anonymkode: 62e82...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #25 Skrevet 8. juni 2016 4 timer siden, Klopp skrev: Alt for mange siden jeg seller meg, og har blitt sugd mye også. Hva betyr "seller"? Anonymkode: 3a58b...9b8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #26 Skrevet 8. juni 2016 1 time siden, Klopp skrev: Mer bisexuel. Trenger pengene. Hvordan kommer du i kontakt med de du selger deg til? Vil også gjøre det tror jeg. Anonymkode: c1ce9...cc4
Gjest Klopp Skrevet 8. juni 2016 #27 Skrevet 8. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr "seller"? Anonymkode: 3a58b...9b8 Mente selger. Skrivefeil.
Gjest Klopp Skrevet 8. juni 2016 #28 Skrevet 8. juni 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kommer du i kontakt med de du selger deg til? Vil også gjøre det tror jeg. Anonymkode: c1ce9...cc4 Ikke noe jeg vil dele, for jeg vil ikke at andre skal være så dum som meg. Så anbefaler deg å aldri gjøre det. Du er nok mer verdt enn å selge kroppen din for penger. Du får ikke en god følelse etterpå, og føler deg lite verdt.
Gjest jesse james Skrevet 8. juni 2016 #29 Skrevet 8. juni 2016 For meg er oralsex mer intimt enn sex. (Vet ikke hvorfor egentlig..) jeg har sugd 2 stk som jeg har vært i forhold med, men hatt sex med ca 15stk
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #30 Skrevet 8. juni 2016 5 minutter siden, Klopp skrev: Ikke noe jeg vil dele, for jeg vil ikke at andre skal være så dum som meg. Så anbefaler deg å aldri gjøre det. Du er nok mer verdt enn å selge kroppen din for penger. Du får ikke en god følelse etterpå, og føler deg lite verdt. Kan du ikke starte en tråd der du svarer på spørsmål om å selge seg? Anonymkode: f668f...ee3 1
Gjest jesse james Skrevet 8. juni 2016 #31 Skrevet 8. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke starte en tråd der du svarer på spørsmål om å selge seg? Anonymkode: f668f...ee3 Han svarer jo bare, den personen med alle sp burde lage egen tråd
Hjärtat Skrevet 8. juni 2016 #32 Skrevet 8. juni 2016 Sugd to stykker. En jeg datet litt (men aldri hadde samleie med), og min nåværende samboer. Liker godt å suge, men gjør det ikke med hvem som helst.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #34 Skrevet 8. juni 2016 9 minutter siden, jesse james skrev: Han svarer jo bare, den personen med alle sp burde lage egen tråd Har egentlig ikke spørsmål.. Er altid mange som spør når folk forteller de jobber med sånt. Men nyskjerrig nok til å lese tråden om han starter en, det er jeg:) Anonymkode: f668f...ee3
Gjest makar Skrevet 8. juni 2016 #35 Skrevet 8. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det egentlig? Sex er en fin ting, så hvorfor er det mer respektfullt å vente til man er over 18, så fremt man venter til man er gammel nok og klar? Når man suger, har man jo uansett sex. Anonymkode: 62e82...8e2 Alderen var egentlig ikke så viktig her, bare var mest opptatt av at man klarer å la være å knulle når man først er i gang med å suge.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #36 Skrevet 8. juni 2016 Sugd to, sex med to, begge to i forhold. Anonymkode: dc748...ff2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #37 Skrevet 8. juni 2016 Har sugd 6 stykker, og hatt sex med 29. Synes også det er mer intimt å suge, så vil ikke gjøre det med mange. Anonymkode: fe6fd...591
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #38 Skrevet 8. juni 2016 Sugd en mann, og pult to. Jomfru til jeg var 19 år. Giftet med men han ene jeg pulte. Hehe Anonymkode: 79fdc...25a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #39 Skrevet 8. juni 2016 Aldri sugd noen jeg ikke har vært sammen med. 5 stk da. Anonymkode: 0d6cb...e6b
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juni 2016 #40 Skrevet 8. juni 2016 7 timer siden, makar skrev: På byen da eller? Tenker at hvis man er hjemme hos noen blir jo suging fort til samleie? 4 timer siden, Fysikeren skrev: Hvordan har dette seg egentlig? For å bidra litt: Omtrent like mange. Nesten alle jeg har hatt sex med har sugd meg, men det er noen få som bare har gjort det ene eller det andre. Fordi jeg bare elsker å suge og har sugd kuk siden jeg var 15. Ofte på fest da jeg var ung ,sugde vi guttene. Jeg har alltid tent på å suge en mann og kjenne sæden komme. Just love it. Tenner mye mer på å gi enn å få, så det ligger vel i det og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå