Gå til innhold

Hvor mange har du sugd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I venninnegjengen har vi hatt en pågående diskusjon om blowjobs og terskelen for å gi. der enkelte nærmest har regler på at de kun går ned på ham om han gjør det på henne også, mens andre kanskje gir litt oftere.

rekorden er vel på rundt 30 gutter. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir jo som å spørre hvor mange man har hatt sex med? Veldig ulikt og har ikke noe med om man liker å suge eller ikke? Jeg har sugd alle jeg har vært sammen med, men det er likevel bare en håndfull.

Anonymkode: 08f03...821

• Liker 1
Gjest makar
Skrevet
46 minutter siden, KineAnd skrev:

I venninnegjengen har vi hatt en pågående diskusjon om blowjobs og terskelen for å gi. der enkelte nærmest har regler på at de kun går ned på ham om han gjør det på henne også, mens andre kanskje gir litt oftere.

rekorden er vel på rundt 30 gutter. 

Nesten like mange som jeg har hatt samleie med :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg har sugd langt flere enn jeg har hatt samleie med

Skrevet

Omtrent like mange. Kanskje noen få flere BJs enn samleie. Men nokså likt. Ikke alle jeg har ligget med som jeg har sugd, men med suging mener jeg full BJ, ikke småsuging på vei mot å knulle.

Gjest makar
Skrevet
43 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg har sugd langt flere enn jeg har hatt samleie med

På byen da eller? Tenker at hvis man er hjemme hos noen blir jo suging fort til samleie?

Gjest Klopp
Skrevet

Alt for mange siden jeg seller meg, og har blitt sugd mye også. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, makar skrev:

På byen da eller? Tenker at hvis man er hjemme hos noen blir jo suging fort til samleie?

Jeg skrev ikke det forrige innlegget, men jeg var jomfru til jeg var over 18 men hadde kjærester, derav flere BJs enn samleiepartnere. Da ble det jo ikke samleie, bare veldig fornøyd kjæreste ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde bj ofte var mer forbeholdt forhold jeg

Anonymkode: 8e533...384

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

3, og jeg har også hatt sex med alle av de 3. 

Anonymkode: c99fa...30a

Gjest makar
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev ikke det forrige innlegget, men jeg var jomfru til jeg var over 18 men hadde kjærester, derav flere BJs enn samleiepartnere. Da ble det jo ikke samleie, bare veldig fornøyd kjæreste ;-)

Ikke verst! Respekt for at du klarte og vente med å få noe inni deg til du var over 18! :)

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Aner ikke, vet bare at det er færre enn jeg har hatt sex med, så kanskje 6-7 stykker om jeg skulle gjettet. 

Endret av Raindrops
AnonymBruker
Skrevet

Sugd en person som har vært kjæresten min i 7 år nå. 

Anonymkode: 6ad8e...5ef

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes suging er mer intimt enn penetrering, så jeg har sugd færre enn jeg har hatt sex med. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Klopp skrev:

Alt for mange siden jeg seller meg, og har blitt sugd mye også. 

Gjør du? 

Anonymkode: c1ce9...cc4

AnonymBruker
Skrevet

To stykker. Har hatt fire kjærester, men kun vært lenge nok sammen med to av dem til å gjøre det (Da to år +). 

Anonymkode: 30f3c...054

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke vil ha samleie med en, så vil jeg ikke suge han heller. Har hatt samleie med flere folk enn jeg har gitt bjs til, men hvor mange vet jeg ikke.. ikke fordi det er så mange men fordi det er måte på hva jeg orker å holde telling på :P

Anonymkode: 49c87...2ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 25stykker. Dette var i løpet av en periode på under et år, for jeg møtte han jeg nå er gift med :) Jeg er veldig glad i å suge og veldig praktisk når jeg bare svelger unna

Anonymkode: 474f2...ce2

Gjest Klopp
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du? 

Anonymkode: c1ce9...cc4

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...