AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Norwegian har sendt regning 6 mnd etter bestilling på Sivs nye avgift. Plutselig ble billigbillettene ikke så billige lenger. Er det ok når konkurrentene ikke gjør det samme? Anonymkode: d4a77...f6c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Jeg synes det er merkelig at ingen medier kommenterer at de sa for flere måneder siden at de satte opp prisene i påvente av avgiften, og nå etterfakturerer avgiften i tillegg. http://www.nettavisen.no/na24/flyseteavgiften-gjr-at-norwegian-og-widere-skrur-opp-prisene/3423201080.html Hvor mange ganger må man egentlig betale den når man flyr Norwegian? Anonymkode: 3d554...987 5
Kjetil E Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Endret 8. juni 2016 av Kjetil E
Miklo Velka Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er merkelig at ingen medier kommenterer at de sa for flere måneder siden at de satte opp prisene i påvente av avgiften, og nå etterfakturerer avgiften i tillegg. http://www.nettavisen.no/na24/flyseteavgiften-gjr-at-norwegian-og-widere-skrur-opp-prisene/3423201080.html Hvor mange ganger må man egentlig betale den når man flyr Norwegian? Anonymkode: 3d554...987 Jeg leste det i en eller annen artikkel i går, og da hadde Norwegian svart noe sånt som at prisøkningen den gangen ikke hadde noe med denne avgiften å gjøre, men var en generell prisjustering i tråd med marked og etterspørsel. Husker ikke hvor jeg leste det i farten.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 19 minutter siden, Miklo Velka skrev: Jeg leste det i en eller annen artikkel i går, og da hadde Norwegian svart noe sånt som at prisøkningen den gangen ikke hadde noe med denne avgiften å gjøre, men var en generell prisjustering i tråd med marked og etterspørsel. Husker ikke hvor jeg leste det i farten. Ja, de sier det nå, men det var ikke det de sa da. http://e24.no/privat/reise/norwegian-air-shuttle/norwegian-vil-ta-avgiftspenger-fra-kundens-konto-uten-aa-spoerre/23706379 At denne Lasse Sandaker-Nielsen i Norwegian kommer med så opplagte løgner kan da umulig være god PR for selskapet? Enten løy han om grunnen da de satte opp prisene og ga myndighetene skylden, eller så lyver han nå. Anonymkode: 3d554...987
makkapakka Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 hvis Norwegian kan tjene på det så gjør de det. De mener vel nå at disse 88 kronene gikk direkte til statskassa, hvis de har fakturert før i påvente av denne avgiften så fikk de seg en koselig ekstra sum på sin konto. Luringene 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Ser som Norwegian sliter med jusen her. Anonymkode: d4a77...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Nå har Norwegian satt ned prisen på masser av avganger fra Gardermoen til London til 199 kr fra juli og utover. Merkelig at de kan gjøre det når de er helt avhengige av å kreve inn avgiften fra dem som allerede har bestilt til en høyere pris. Anonymkode: 3d554...987
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Den Wednesday, June 08, 2016 at 17.31, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er merkelig at ingen medier kommenterer at de sa for flere måneder siden at de satte opp prisene i påvente av avgiften, og nå etterfakturerer avgiften i tillegg. http://www.nettavisen.no/na24/flyseteavgiften-gjr-at-norwegian-og-widere-skrur-opp-prisene/3423201080.html Hvor mange ganger må man egentlig betale den når man flyr Norwegian? Anonymkode: 3d554...987 Dette har media kommentert ettertrykkelig for oss som følger med. Forbrukerjurist var ute i nyhetene og uttalte at Norwegian ikke har juridisk dekning til å gå inn og trekke å folks betalingskort ekstra avgiften som ble innført fra 1. Juni. ,en, å sutre over 40 kroner pr. Sete synes nå jeg er litt smålig. Anonymkode: bb876...6c5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette har media kommentert ettertrykkelig for oss som følger med. Forbrukerjurist var ute i nyhetene og uttalte at Norwegian ikke har juridisk dekning til å gå inn og trekke å folks betalingskort ekstra avgiften som ble innført fra 1. Juni. ,en, å sutre over 40 kroner pr. Sete synes nå jeg er litt smålig. Det eneste de har kommentert er at ikke de kan ta inn pengene på den måten de hadde tenkt, men for kundene har det praktisk talt ingenting å si om de gjør det på den ene eller andre måten. Det er 80 kr på utreisen, og hvorfor er det mer smålig av meg å klage på at de etterkrever avgiften som de tidligere har sagt at er inkludert enn det er av dem å kreve den? Norwegian tjener en haug med penger hvert år og trenger neppe disse kronene mer enn kundene. Anonymkode: 3d554...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå